ŠŤASTNÉ A VESELÉ

čtvrtek, prosince 25, 2014

Tak a už je po velkým třesku - dárky jsou rozbaleny! 

Chci se Vám pochlubit, že jsem letos Vánoce trávila tak trošku netypicky. Nebo já vlastně nevím, jestli netypicky, každopádně KRÁSNĚ! Nejprve jsem na bytě v Praze své spolubydlící Šárince vytvořila jedno malé překvapení. Lepítkový vánoční stromeček, abych ji rozveselila, že to budeme mít v Praze přece jenom trošku vánoční.  DIY vánoční stromeček jak se patří!

Pak jsem jela s bráchou domů a nebyla jsem doma ani půl hodinky a už jsem zdobila vánoční stromek a pak jsem musela všechny ty dary pro mamku, bráchy, tátu, babičku, dědečka, Lenny, atd atd zabalit. Zapomněla jsem, že ještě předtím jsem byla na skok ve městě a potkala jsem tolik známých tváří, že jsem z toho pak měla dobrou náladu až do večera. To byl super den!



Pak už jsem se probudila do Štědrého dne. Vánočka, zelňačka, kapr se salátem a cukroví - všechno jak má být! S mamkou jsme se koukaly na pohádky a po večeři jsme šli na rozbalování. Moje maminka byla moc spokojená, brácha snad taky a já jsem dostala všechno, co jsem si přála. 


V o půl desáté večer začala dámská seance našeho klubu sesterstvo neohrožených. Zarezervovaly jsme si stůl v hospodě u nás v Jevíčku, předaly dary, pily, hrály Alias, smály se a vlastně tak celkově jsme se všechny viděly po strašně dlouhé době. Bylo to senza! Škoda, že jsou Vánoce jen jednou do roka.



Dnešek jsem strávila u babičky a dědečka na dědině. Venkovskej styl prostě, to si hodně z Vás asi nedovede představit, ale já jsem byla spokojená. Večer jsem šla slavit Vánoce k taťkovi a taky všechno super. Teď ležím v posteli a jsem spokojená, protože mi nic nechybí. Tomu říkám prázdniny jak mají být.

Doufám, že si zasloužené pohody užíváte i Vy a napíšete mi do komentářů, jak hezky jste trávily Vánoce a nebo vůbec nejlíp, klidně mě směřujte na Vaše vánoční články, pokud na toto téma píšete. Chtěla jsem se prostě jen tak hezky pochlubit, jak krásně se dají Vánoce trávit a přidala jsem jen dvě nekvalitní fotky z mého mobilu. V dalších článcích publikuju už plnohodnotné vánoční fotky z Nikonu a taky se Vám asi brzy pochlubím se svojí vánoční nadílkou, chcete? Jste zvědavky?

You Might Also Like

16 your comments

  1. To jsi je stravila suprove. My jsme je stravily s pritelem sami v Anglii, jelikoz tu pracujeme a zijeme tak letenka do ceska vysla pekne draho na svatky no.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To miluju, vidět po době všechny lidi, které mám ráda:))
    Jinak na mém blogu >smiling-emily.blogspot.cz< tenhle týden celkem dost vánočních článků na můj vkus. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš! :-) ..Mrknu na to! :-))

      Vymazat
  3. proč bychom si to nedokázaly představit? já taky trávila Vánoce u rodičů na vesnici :) tak užívej pohody! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hodně mých čtenářek vůbec neví, co to je vidlákov! :-D ..Ale teď jsem ráda, že zrovna třeba Ty to víš! :-)

      Vymazat
  4. dárky mě určitě zajímají! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tak to já udělám nějaký malý článek o tom, co jsem dostala. :-)

      Vymazat
  5. Taky jsem z vidlákova :D ;) Krásný zbytek vánočních svátků ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Diuško,
    Trávit Vánoce s rodinou, přátelama a Tvým blogem <3 = nejlepší Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůů, to jsi napsala krásně! :)3

      Vymazat
  7. Diu, Diuško!
    Narazila jsem na Tvůj blog teprve dnes a musím říct, že se ze mě stává pravidelný čtenář!:) krásné články, fotky. všechno :))

    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magi, děkuji moc, to mě potěšilo! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: