SWING THE NIGHT AWAY

pátek, prosince 26, 2014



Díky těmto fotkám (které jsem si vypůjčila na ukázku od pana profi fotografa, děkuji) jste se mohli podívat, jak to zhruba vypadalo na vánočním večírku v Obecním domě v Praze. Byl to večírek nadnárodní společnosti, ve které pracuji teď přes prosinec jako výpomoc na sortingu a pracovala jsem tam vlastně i přes léto. Můj bratr pod touto firmou pracuje už několik let a díky němu jsem se o Exxonu dozvěděla a měla tu možnost se tam objevit.
Párty ,,swing the night away" se nesla v duchu dvacátých let a všechno tomu bylo přizpůsobeno. V pánských salóncích se hrála ruleta a skořábky. Dámy zase mohly zdobit báňky na stromeček a vánoční perníčky. V jiné místnosti si dámy nechaly udělat dobový účes a make-up. Další sál byl vyhraněn pouze pro karaoke a nebo pro focení.
Na programu bylo snad vše možné i nemožné. Burlesky, stepařské číslo, kouzelník, tanečníci, pěvecké a hudební čísla, DJ, který hrál elektro swing (např. dokonalý Parov Stelar, no představte si tu atmosféru) ..prostě se každý skvěle bavil a jinak to ani nešlo.  Taky nesmím zapomenout na nekonečné množství dobrot a skvělého pití. Nikdy předtím jsem v Obecním domě nebyla a byl to ohromující zážitek! Můžu s klidným srdcem říct, že nejlepší párty ever! Gatsby by byl hrdý.

 Máte také rádi tématické párty, kde je kostým nedílnou součástí?



You Might Also Like

6 your comments

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: