VÁNOCE S BALUBUNNY

neděle, prosince 07, 2014

Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejte přátelé!






Na mě už to totálně leze a to nemám čas si to ani pořádně užívat. A vidíte? Místo toho abych se učila, dělala seminárky do školy, nebo na sobě makala, tak si udělám čas na blogování. KILL ME! Jenže to není jen tak, musím Vám ukázat jak jsem oslavila (už teď předčasně) Vánoce s mým nejmilovanějším českým e-shopem balubunny.com. Já už to totiž nemůžu vydržet!



Jsem prostě do zboží na stránkách balubunny totálně zamilovaná. Tímto na Vás naléhám, jestli nevíte, co ještě nadělit pod stromeček - okoukněte stránky balubunny a určitě narazíte na něco senzačního. Například já jsem strávila prohlížení si zboží na těchto stránkách už pár hodin, aha a vidíte? Místo toho abych se učila, dělala seminárky do školy, nebo na sobě makala, tak si udělám čas na tohle. KILL ME n°2!


Kdykoliv mi mají přijít nějaké věci z balubunny, tak už se moc těším, protože vím, že budou vždycky moc krásně a pečlivě zabalené, bude u nich dáreček a nebo nějaké vzkazík. Někdy balíček obsahuje vyřezávanky s logem balubunny, jindy najdete uvnitř ozdobné stužky a tentokrát přidali vánoční skřítci do balíčku i roztomilé připínací placky. 



Po minimálně dvou hodinách vybírání si zboží, jsem se rozhodla, že zvolím mikinu s potiskem peří, která na stránkách nese název FREE. No a musím říct, že jsem rozhodně chybu neudělala! Ač se možná na první pohled z fotky na e-shopu nezdá, tak mikina krásně sedí a odpovídá velikosti. Je z kvalitního, silného a teplého materiálu a potisk vypadá skvěle. Ach, láska na první pohled! I mé mamce se mikina líbí, to je někdy extrémní úspěch se shodnout v oblečení i s mámou, no ne? =D Ze začátku jsem se trošku bála, jestli jsem si nevybrala bunnyho v pytli, ale byl to bunny-radostnosič. Jupí! Kam se hrabe například mikina třeba z F&F, to se nedá srovnávat. 



Nedalo mi to a musela jsem k mikině mít ještě něco. Nějakou třešničku na dortu. K tomu mi bylo nápomocno oddělení ,,ponožky". Dala jsem si fakt hodně záležet a vybrala jsem si ty nejroztomilejší ponožtičky na světě - DOGGIE. A že to bylo opravdu těžké, protože je z čeho vybírat. Nepřeberné množství originálních kousků. Kdybych mohla, všechny jsou moje! Né a vůbec mi nevadí, že už jsem dávno dospělá a nosím ponožky jako malá holčička, je to prostě a jednoduše cool. That's the way (aha, aha). I like it (ahaaa)! A kdo řekne, že néé - tak ať táhle z mýho blogu A UŽ JSEM ŘEKLA! >=O



Takže se zase uklidníme, do mých ponožek se prostě nikdo navážet nebude. Málem bych zapomněla, ne kecám, já bych na svůj dáreček o vybranému zboží nikdy nezapomněla. Je to totiž srnčí brož. A srnky, to jsou moje lásenky. Žádný jiný pidi dáreček by mě nepotěšil tolik, jako tahle srnečka. Miluju nakupování přes internet. Ave balubunny!


You Might Also Like

6 your comments

  1. Krásne veci, rozhodne sa na stránku pozriem :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem o té stránce neslyšela, ale budu se muset podívat.:)
    Pěkné věci.

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem o stránce slyšela, věci jsou opravdu krásné :) dobrý výběr !!

    OdpovědětVymazat
  4. Oooohhhh, asi mam plán místo učení.. projíždět jejich stránky!! protože tyhle kousky vypadají perfektně! Ponožky jsou náhodou TOP! :-))

    kraskadne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Wow,These are fabulous and i am particularly impressed that leaves.
    Zarah
    Bizbilla B2B portal

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: