WINTER/MEN/CLOTHES

sobota, prosince 27, 2014

 SNOW BITCH!  SNOW BITCH!  SNOW BITCH!

Přesně takhle se jmenují internetové stránky, tedy www.snowbitch.cz na kterých jsem hledala inspiraci na vánoční dárky pro svého bratra a taky na zimní oblečení na hory. Bratrovi i mně se líbí tento styl oblékání. ..Vlastně já jsem Vám ještě ani neřekla, co tyhle stránky nabízí.



Tak tedy rychle a stručně - Jedna se o skejtové a sportovní oblečení, jak pro kluky, tak pro holky. Na běžné nošení, na skate nebo snow. Jak je libo. Kdybych byla kluk, tak bych byla asi skejťák a nosila na běžné nošení přesně takovýto typ oblečení. Líbí se mi to. 


E-shop snoubič je super v tom, že je českej, oblečení k Vám jde z České Republiky a nikdy v životě nedojde k nějakému nedorozumění ohledně popisků produktů, protože je všechno česky, haha. Na stránkách najdete i různé aktuality, kde se objevují soutěže a všelijaké akce na různé druhy zboží. 
Já jsem asi hodně zaostalá, protože jsem se k těmto webovkám dostala prvně až teď před Vánoci a když jsem se podívala na jejich FB fan page zjistila jsem, že věrných fanoušků je tam víc než 70 000. Ups!


No a teď můj blahodárný výběr, aneb do čeho bych oblékla bratra.  





To jsou senzační věcičky, no ne? ..Já bych tedy vybírala a nakupovala na těch stránkách nekonečně dlouho. Ještě jsem vytvořila jednu koláž a to s pánským oblečením na svah. Vybírala jsem ty správné kousky dost dlouho, protože nabídka je opravdu hodně velká, pořád se jen načítalo další zboží a já jsem byla více nerozhodná. Konkrétně jsem hledala v pánské sekci zimní oblečení. Takže jestli se třeba chystáte na hory, nebo chcete udělat někomu radost a jste nároční a vybíraví - vřele doporučuji!

 No a teď můj blahodárný výběr n°2, aneb do čeho bych oblékla bratra na snow.




Doufám, že se Vám tento článek ,,pro něj" líbil a třeba Vás i inspiroval.

You Might Also Like

6 your comments

  1. Ty věci vypadají vážně luxusně. :) Musím se přiznat, že jsem tu delší dobu nebyla, ale tvůj design, Dio, no paráda! :) Strašně to tu prokouklo, super :)
    P.S. Zvu tě k sobě na giveaway, když budeš chtít :)) http://janniebel.blogspot.cz/2014/12/afterchristmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji moc Jani, to jsi mě potěšila! :-)

      Vymazat
  2. Wow! věci vypadají úžasně, kord ty v sekci pro muže, jen škoda, že mého "drahého" bratra bych do toho nikdy nenavlíkla a přítel je momentálně v nedohlednu.. ;) ale aspoň se můžu kochat všemi krásnými věcičkami :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..a nebo si něco podobně pěkného vybrat na sebe! :-D ;)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: