CHRISTMAS RANDOM

neděle, ledna 11, 2015

Slyšela jsem správně, že tady někdo nemá dost vánočních článků?

Já jsem asi maličko opožděná, takže mi to odpusťte, že vánoční můj vánoční random uvidíte až teď, v půlce ledna. Dejte mi chvilku a třeba Vám v únoru ukážu i svoji vánoční nadílku, hahah.

Do you feel that atmosphere? / Winter photoshooting. / My lovely friends. / Another winter stroll. / My sweet baby and his christmas present. / Christmas tree n°1. / New Years Eve with my lovers. / Love this photo! / How typical, yummy! 

With my bro after christmas dinner. /Christmas tree n°2. / Just selfie. / New christmas socks and T-shirt with sweet gingerbreads. / BLINK. / Christmas tree n°3. / Love it! / Yes, Hawaii party in winter, why not?. / My sweetheart.

New Years Eve's party people. / We are ready! / Our blessed visit, honey. / Christmas tree n°4. / Baby it's cold outside. / Cheers! / Winter full of candles. /  *DECORATED Christmas tree n°2. / Soulmates!

You Might Also Like

20 your comments

  1. Povedené fotky. :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Požaduji randomy častěji, potřebuji si někde procvičovat ájinu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..No tak na těchto slovech si toho moc neprocvičíš, ale jak je libo! :-D

      Vymazat
  3. neboj nejsi v tom sama, já mam článek o štědrém dnu ještě v konceptech :D

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. To jsi mě potěšila, děkuji! :-*

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. haha :D musíš si umět poradit ne?

      Vymazat
  6. Těším se na článek "Co jsem dostala pod stromeček?" :-D

    Moc pěkný random, Dio <3

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky. ten havinko je zlatý

    pls follow me:
    http://maddestfashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: