FINALLY SNOW

sobota, ledna 10, 2015


Krásný víkend Vám všem! 
Myslím, že se mnou budete všichni souhlasit, že zima bez sněhu je taková nějaká neúplná. Každý jste si určitě na Vánoce přál zasněženou krajinku. Já osobě sníh miluju a nejvíc ze všeho pohled na obrovské padající sněhové vločky. To je něco! ..Takže když jsem byla během vánočních prázdnin doma, tak okamžitě, když napadlo, tak jsem šla na procházku a užívala si zasněžené krajiny. Moje moto zní - Užívej si okamžiku! Zrovna teď jsem v jednom kole, takže nestíhám žádnou lyžovačku na horách. Už si ani nepamatuju, kdy naposledy jsem viděla lyže nebo svah, achjo. Tak třeba příští rok, kdo ví, uvidíme. A co Vy? Máte rádi sníh, zimu a lyžovačky? Byli jste někde na horách nebo se teprve chystáte?
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ENG: I think that you'll agree with me, that winter time without snow is not so incomplete. I like snow and big falling snowflakes. Aaaw! It's really the most wonderful time of the year. So when I was in my lovely hometown and had some free time for myself.  I went for a walk and I've been so happy for snowy landscape. My motto is - ENJOY THE MOMENT! This time is too much hectic for my so I haven't enought time for some holiday in the mountains. What a pity! I can't remember the time when I saw a ski or a slope, haha. So, maybe next year?  ...And what about you? Do you like snow, wintertime and skiing? 





You Might Also Like

16 your comments

  1. Jsi krásná! <3
    Já už chci léto, tahle "zima" mě už pekelně štve, slušně řečeno... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D haha, to jsi hezky napsala! ..a děkuji :*

      Vymazat
  2. krásne fotky ! :) na hory sa ešte len chystám a máš úplnú pravdu : zima bez snehu nie je zima ! :) COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se mnou souhlasíš! ..A užij si hory, závidím! ;)

      Vymazat
  3. Máš nádhernou bundu, moc Ti to na fotkách sluší! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů, děkuji! Jsi hodná, hned mám lepší náladu. :)

      Vymazat
  4. Jee ty jsi roztomilá :) Moc hezké fotky a sníh k zimě prostě patří a já ho miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, moc díky! :-)
      A PLNĚ SOUHLASÍM!

      Vymazat
  5. Krásne fotky. :) Veľmi ti to na nich pristane. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sníh mám ráda jen za oknem, když můžu ležet zachumlaná v dece a s horkým čajem v ruce, jinak sníh, zimu ani lyžovačky nemusím :D
    Prosím, ať už je léto! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jooo, kdo by nechtěl léto, že ano?! :-D

      Vymazat
  7. Povedené fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky sluší :). S tou zimou souhlasím, když nasněží hned mám lepší náladu. Akorát je to horší, když na to zaprší, to je pak bahno. Podle mého názoru je zima to nejromantičtější období. Má své pro i proti. Každý jen léto, léto..mám ráda teplo, ale mít ho pořád..to zas ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, to bahno taky nesnaším! :D :-O ..Taky bych si chtěla užít opravdovou bílou zimu, jak říkáš. :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: