ABOUT MY HAIR

neděle, února 22, 2015

Ahoj všichni. Konečně jsem se dokopala k tomu, napsat článek o tom, jak pečuji o své vlasy. Takže článek o mých vlasech, o který jste si už tak dlouho psali.




No a začneme pěkně postupně, snad nic nezapomenu a nevynechám. Vlasy si umývám průměrně každý druhý den. Vlasy se mi nemastí, mám je spíše suché a hlavně hodně namáhané. Moje konečky vypadají dost otřesně, skoro jako kdybych na každém vlásku měla na konci malou bílou kuličku, no to nechceš! =D


Hledala jsem správný šampon, až jsem se zastavila u značky L'oréal Paris a moc ráda používím šampon ELSEVE - FULL REPAIR a nebo taky COLOUR VIVE i když nemám barvené vlasy. Když jsem používala například značku Kliss kur, tak se mi vlasy rychle mastily, naopak třeba s šamponem od Garnier byly jak suchá sláma. Šampon od Elseve mi vyhovuje a jsem s ním moc spokojená.

Takže doporučuji. Přidávám odkaz na moje oblíbené stránky parfums.cz, kde jsem i šampon kupovala. Najdete tam více informací  ceně a nebo podrobnější popis.





Než si vlasy vyfénuju, použiji na konečky olejíček od značky Gliss Kur. Trpím na suché a roztřepené konečky, tak jsem začala používat ten olejíček a vlasy si tak chráním a ošetřuji. Jednou za čas použiji větší množství olejíčku a nanesu ho po celé délce vlasů. Dělám to večer a olejíček nechám působit přes noc a ráno si vlasy umyji. Jsou potom krásně lesklé a vyživené.


Další fáze je pro mě sprej na kudrnaté vlasy od značky L'oréal Paris - HOT AND SMOOTH.  Jen jemně ho nastříkám na ručníkem vysušené vlasy. Strašně moc hezky voní a chrání vlasy před horkem a podporuje jejich vlnitý vzhled. Je na něm napsáno, že se aktivuje při použití fénu, nebo kulmy. Používám ho moc ráda!

Poté si vlasy vyfénuji. Fénováním si vlasy natáhnu, jinak je mám ale kudrnaté, jako ovce, hah. Takže když si v létě nechám vlasy uschnout na sluníčku, nemusím si je pak vůbec točit. Zbytek roku si vlasy ale kulmuju. Dělám to na dvě vrstvy a trvá mi to asi 10 min. Mám v tom mega praxi. Vlasy očím vždy od obličeje pod úhlem 45°. Vlnky mi nespadnou, protože jak mám vlasy kudrnaté od přírody, tak se mi vlnky dodělají podle sebe a stočí se/narovnají jak se jim chce. ..Kulmu nejradši používám obyčejnou asi 40 le starou po babičce (ne nekecám) a nebo mám ještě jednu s ochranným povrchem, nastavitelnou teplotou a širším průměrem.

Když si vlasy chci naopak vyžehlit, tak mi to nevydrží moc dlouho. Nesmí být vlhko a musím použít lak na vlasy. Žehlení se mi moc nevyplatí. =D ..Mám na to náladu jen sem tam. Třeba moje mamka na mě nesnáší rovné vlasy, ale někdo mi zas říká, že je to příjemná změna.

Když už mám vlasy natočené, strašně ráda používám sprej na vlasy od značky Syoss. Naprosto božsky voní a krásně pečuje o vlasy. Vřele Vám ho doporučuji. Je to TOP produkt na vlasy vůbec! Na dotvoření kudrnatého účesu používám ještě jiný sprej od značky L'oréal - SILK AND GLOSS, který taky moc krásně voní a udržuje vlasy super kudrnaté.

Pak už jen v rychlosti (když se mi chce) vyžehlím pár pramínků ofiny u obličeje a případně zastříknu lakem na vlasy. TIP PRO VÁS - Kdo nemá dostatečný objem vlasů, tomu doporučuji pudr na vlasy TAFT (dole na fotce je to ten malý zelený dole), stačí malé množství ke kořínkům vlasů. ..Jinak tedy obecně lak na vlasy skoro vůbec nepoužívám, protože mi kudrnaté vlasy slepuje a nemůžu už do nich sáhnout. Tím jak mi vlasy drží vlnité, nemusím lak používat. Nejsem na něho zvyklá a vždycky si ty vlasy fakt akorát zalepím a jde to vidět.





Nevím, co bych tak ještě dodala, co by Vás mohlo zajímat. Češu se hřebenem s krátkými štětinkami, je mi o mnohem příjemnější a moc to netahá. Jinak teda si na česáni moc nepotrpím a v kabelce hřeben nenosím. Jedině když mám vlasy zrovna vyžehlené a musím si na ně pořád dávat pozor. Doma mám tak maximálně tangle teezer a tím to hasne.


V jiném článku Vám napíšu jak se starám o růst vlasů. Dozvíte se, jaké tabletky a olejíčky mi pomohly a u kterých jsem naopak výsledek neviděla. Snad se Vám článek líbil a splnil Vaše očekávání. Mějte se krásně, papa!

You Might Also Like

14 your comments

  1. Pěkný článek :) Těším se na ten článek o tabletkách
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A už brzy bude, mám ho rozpracovaný. :-)

      Vymazat
  2. Těším se na ten článek o růstu vlasů!! Vždycky se mi tvé vlasy líbily,závidím kudrliny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dííky, článek bude co nevidět. :-)

      Vymazat
  3. Super článek, hrozně ráda si čtu, jak se ostatní starají o své vlasy, vždycky mě to příjemně motivuje!:) jinak máme stejný olejíček na vlasy, mám ho hrozně ráda :D:) a asi vyzkouším ten pudr na vlasy Taft, protože objem opravdu potřebuju :(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ten pudr koupila mamce, ale párkrát jsem ho taky zkoušela a je to akový zvláštní pocit si pudrovat hlavu! :-D

      Vymazat
  4. ja používam tiež šampóny od elseve a proti tým "guličkám" na končekoch vlasov sa môžeš brániť asi jedine len ostrihaním :) tiež som ich na niektorých vlasoch mala :)

    Ginger´s Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jááá vím, ale já je tak nerada stříhám, achjo! :-D

      Vymazat
  5. taktiež momentálne používam na moje vlasy elseve šampón aj kondicionér ale tú žltú radu :) A som s ním veľmi spokojná :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elséve je pro mě zatím top kosmetická značka, která vyhovuje mým vlasům. :-)

      Vymazat
  6. super článok! teším sa už na ďalši. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. parádní článek :) já teď nově dostala kulmu která ti sama natočí vlasy a je skvělá :) a jinak olejíček taky používám ale od avonu
    některé z produktů si píšu na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní super! :-D ..Já dřív používala od Avonu sprej na vlasy, který voněl po malinááááááách. :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: