BIG GIRLS CRY...

neděle, února 08, 2015

Za poslední dva měsíce, co jsem sem nenapsala ani čárku se toho u mě hodně změnilo a stalo.. 

V první řadě nám umřel náš pejsek. Je mi po něm pořád smutno, každou noc před spaním na něj myslím a i když vím, že se má v psím nebíčku dobře a nic ho nebolí, tak je to prostě smutný.



V ten samej den jsem nepostoupila na DAMU a o týden později ani na JAMU, takže u mě propukla depka mýho života. Pes pohřbenej, DAMU si se mnou vytřela prdel a já jsem měla chuť jen čumět do zdi. Hlavně ať na mě nikdo nemluví a neříká mi, že to nevadí, že to tak mělo být, že život jde dál, že koupíme novýho psa a podobný milý věci. To jsem nechtěla vůbec poslouchat.



Další novinka, zdárně jsem ukončila svoje první zkouškový období ever. Nebylo to nic těžkýho, řekla bych. Takže není důvod k pochvalám. Taky jsem ukončila pracovní poměr a už žádná brigáda a part time.


Zjistila jsem, že mi na depku pomáhá Sia. Sice Vám nedokážu říct, jestli mě do depky potopí ještě víc a nebo jestli mě z depky tahá ven. ...Každopádně je to příjemnej pocit.
Trošku ponurej článek, co? ..No to tak prostě někdy je. Aspoň vidíte, že jsem měla svoje důvody proč si dát pauzu. Teď mám navíc chřipku a nemůžu nic dělat...


Uspořádám pro Vás brzo nějakou fajn soutěž, tak se těšte! Už dlouho tu neprobíhala žádná giveaway. Taky jsem se zařekla, že zhubnu a budu cvičit.. Nepřestanu dokud se moje nohy nepřiplesknou k baletizolu a neudělám provaz. Ať už je teplo a můžu jít běhat a jezdit na kole..

You Might Also Like

16 your comments

  1. Tenhle článek je dokonalej..i když je smutné to všechno se ti stalo za tak krátkou dobu,miluju jak jsi to napsala! Sia je božská mám u ní stejnej pocit! Drž se Dio! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Drž se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jak já tenhle post chápu. Poslední dobou mám pocit, že se mi nedaří vůbec nic.
    Ale nedávno jsem právě o tom psala článek na blog - že je to vlastně nesmysl, jak necháváme pár nepovedených věcí zastínit spoustu těch dobrých, který se nám dějou.

    OdpovědětVymazat
  4. Vis, sice to nechces slyset, ale ono to tak fakt ma byt, co se tyka skoly.. Z jednoho prosteho duvodu, ze te to ceka bud pozdeji nebo mas pred sebou uplne neco jineho.. S pejskem me to mrzi, ale v psim nebicku se ma fajn to se neboj:) A stejne se ti nejak vrati, me se take vratil♡

    OdpovědětVymazat
  5. Jak píšeš, člověk by neměl nikdy nic vzdávat. Moje sestřenka se hlásila na JAMU 3x bez úspěchu. Vzali ji až na počtvrté a dneska hraje v Huse na provázku :) To chce odvahu! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Nebudu Ti říkat, že to bude všechno dobrý, když to nechceš slyšet, ale hůř určitě nebude:) To je jasný:)
    Never ever give up, to nezní mile, to zní jako výzva:) A když se do té výzvy dáš, společně s hubnutím (I když to vůůbec nepotřebuješ), tak pak budeš alespoň něčím zaneprázdněná a depka bude pomalu ustupovat! :)
    Pejska je mi opravdu líto. :/
    Tak jenom drž se! :) <3

    OdpovědětVymazat
  7. Dio drž se! Tohle období je jakýsi prokletý na všech frontách. Slýchám to od okolí, že se lidem spíše nedaří, než daří... Zažila jsem si za poslední dva měsíce taky svoje (rozchod, úmrtí v rodině a nechutný zkouškový...a nakonec hledání sebe sama). Věta, za kterou bych nejradši každýmu v určitých chvílích nafackovala, že - to chce "jen čas", je bohužel sakra pravda... Takže vydrž. :) Držím palce!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Chybí nám tvoje články, ale nejdřív musí člověk udělat jasno ve své hlavě a hlavně ve svém životě. Jsi úžasná, neboj se, dřív nebo později se horší věci o ty lepší zdvojnásobí. Sama to nemám ráda, ale ten ''čas'' je opravdu jediný, který to vyřeší.

    Drž se, kočičko naše ! ♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: