E-MARILYN

čtvrtek, února 12, 2015

Kdybych věděl, že je to poprvé, tak bych tolik nepospíchal! Kdybys tolik nepospíchal, sundala bych si punčocháče!  

Místo toho abych se probudila ze zimního spánku, tak jsem dostala chřipku a jsem doma. Už mi je ale líp a příští týden se chystám naskočit do rozjetého vlaku - letního semestru. Těším se, až se zase trochu pohnu a nebudu jak pecka doma.


Znáte stránku e-marilyn.cz ? Je to e-shop, kde najdete krásné punčochy, punčocháče, ponožky, nadkolenky, spodní prádlo a mnoho dalšího. Je to teda e-shop jen pro holky a je na něm spousta super pěkného zboží. Já sama mám hned troje punčochy z těchto stránek.
Viděla jsem na FB, že s e-marilyn spolupracuje například Johanka a nebo Marťa a díky tomu jsem se o stránce taky dozvěděla. 

Tak jsem si říkala, že se s Vámi podělím o tip na fajn stránky. Hlavně jestli rády nosíte šaty a nebo sukně a rády outfit doplníte o zajímavý prvek jako jsou punčochy, tak by se Vám stránka mohla líbit. Obzvlášť teď v plesové sezóně. Co se výběru punčoch týče, tak mě osobně se hodně líbí, že máte na výběr z punčoch, které vypadají jako nadkolenky a přitom nejsou. Mně nadkolenky vždycky sjíždí dolů a takhle je problém pryč.




Poslední týden v únoru jdeme s mamkou do Národního divadla v Praze na představení Naši furianti a už se moc těším. No a proč to říkám? Protože si pravděpodobně vezmu nějaké silonky a asi to budou černé stahovací z e-marilyn. Na stránkách najdete i stahovací spodní prádlo. Kdo by nechtěl štíhlé tělo? ..Já bych je třeba chtěla i bez stahovacích kalhotek! =D
Moje punčochy ze stránek:






EN: Hi everyone! I have been ill all last week. It was awful, but now it's better and I'm looking forward to seeing my clasmates in school again. Have you ever known about e-shop called e-marilyn.cz? Its e-shop only for girls with tights, socks and so many others beautiful and cute items. I would like to recommend you this e-shop, because I have 3 really nice pairs of tights from this e-shop and I am satisfied. Do you like wearing tights? 
I'm going to go to the theater with my mom this month and I'm really excited. Probably I'll wear some tights from e-marilyn.cz. 

You Might Also Like

10 your comments

  1. Odpovědi
    1. Jojo, už jsem si objednala další a ty jsou taky super!

      Vymazat
  2. Když jsem ten úvodní vtip slyšela poprvé, tak jsem se tomu strašně smála :-D Eshop vypadá pěkně a prostuduji si ho zblízka :) Tak hodně zdraví a úspěšný start do nového semestru! :) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som silonkovy maniak, takze teraz len pozeram a slintam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je článek fakt přesně pro Tebe. :-)

      Vymazat
  4. Miluju punčocháče, vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  5. Bože. Ty jsou nádherné. Škoda jen, že nemám v tom balíčku i ty nohy, ve kterých jsou nafoceny. To bych brala okamžitě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky nemám, ale na skladě měli i moji velikost, tu největší. :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: