,

CENY THÁLIE DVAČTRNÁCT (GETTING READY)

sobota, března 28, 2015


Tak už dnes večer to vypukne. A já budu u toho. Pro někoho neuvěřitelná představa, ceremoniál, poskočení srdce a pro druhého třeba téměř nic. 

Existují dva typy lidí. Ti, co se dnes dívají na Miss a ti, co se dívají na Thálii.

Hádejte, do které skupiny patřím já...





parfém - DAHLIA DIVIN - GIVENCHY / šaty Peek & Cloppenburg - MARIPOSA 
kosmetika MARY KAY, paletka LUXE, tužka SEPHORA / lak na nehty STARDUST / olejíček NUXE / lodičky Staradivarius / psaníčko TAKKO fashion / náušničky Swarovski



Už se moc těším a jsem strašně zvědavá, jak taková událost probíhá naživo. Moje přípravy nejprve probíhaly tak, že jsem si pořídila šaty. Šla jsem do Peek & Cloppenburg a našla jsem si tam šaty, které mi padnou jako ulité a dokonce byly i ve slevě, heaven. Záměrně Vám je neukazuji celé, ať máte pak překvapení.

Pak jsem si pořídila nové lodičky, kterým věnuji celý NEW IN článek, který už mám připravený, takže si je budete moci prohlédnout podrobněji. No prostě Stradivarius opět nezklamal, love

Líčení plánují v chladných tónech, žádné barevné stíny a asi vsadím na "kočičí oči". Vlasy budu mít natočené a nejspíš spuštěné na jedno rameno. Lak na nehty, ač to nevypadá, tak je stříbrný a bude mi krásně ladit. Šperky jsem volila minimalisticky a sladila jsem stříbro ke stříbrné aplikaci na šatech. Pak už zbývá jen parfém, upřímný úsměv a přátelé po mém boku a slavnostní večer může začít, dream.

...Tak příjemnou zábavu, ať dnes večer děláte cokoliv.

You Might Also Like

5 your comments

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: