DETAILS OF PRG ROOM

čtvrtek, března 26, 2015


ZDRAVÍM VÁS Z PRAHY!
Konkrétně ze svého šérovaného pokoje v Praze, který obývám už od podzimu společně se svojí láskou Šárinkou. Na blogu jste mohli už vidět ROOM TOUR video z našeho pokoje, ale od té doby se to tu zase trošku proměnilo a chybí nám například ještě obrázky na stěnu, nebo nástěnka, ale i tak se s Vámi chci podělit o naše pokojíčkové detaily. Článek "details of my room" z mého pokoje doma u mámy se Vám moc líbil a mám ho ve statistikách mezi prvními top sledovanými vůbec. Tak uvidím, jak to bude tentokrát. Nechám se překvapit! 

..Tak příjemnou podívanou!

můj pelíšek
jeden pro Šárinku, druhý pro mě
můj parfém GIVENCHY - Dahlia Divin
taštičko - maniaci
dekorejšn parapetejšn

milujeme naše přáníčka
 ♥
chudinka rostlinka
my ty tulipány fakt můžem
sladily jsme si
Victoria's Secret - scandalous (dárek od Ježicha)
jaro, jaro, jaro
 ♥
zde věšíme
tady sní Šárinka
rozkvetlo nám na poličce

maličká radost







You Might Also Like

17 your comments

  1. Dii to je strašně krásný pokoj! Až si budu ten svůj stoletý někdy předělávat nebo si budu zařizovat vlastní bude v podobném duchu. Mate to tam moc pěkne a utulne! ☺️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jseš moc hodná, Mazli! To jsi mě potěšila! Vlastně už i na FB, když jsme si psaly. :)

      Vymazat
  2. Strašně hezké, tulipány taky můžu, jen mně nikdy nevydrží. Je mi věčně zima, takže stále topím a chudinky nikdy nevydrží déle jak pět dní :( :d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám už chudáčci tulipánci taky pomalinku uvadají. :-/

      Vymazat
  3. ááááááách, máš to úplně úžasný! Hlavně všechny ty detaily! Já bych ten můj taky konečně mohla dodělat, haha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda ve tvým pokoji ten klacík :3

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. nápodobně! Je to hned o něco veselejší! :)

      Vymazat
  5. Máte nádhernej pokojík! To je jako sen! ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásné! Sladěné, jednoduché :) bomba!

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je opravdu nádherné!:) já miluji tulipány!.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tulipány jsou prostě jarní lásky každé z nás, řekla bych! :D ❤️

      Vymazat
  8. Ahoj Dio, más v Praze krásnej pokoj:)
    Já tě teď nedávno potkala v tramvaji a měla sem hrozný nutkání tě pozdravit, protože mi přijde že tě prostě znám, když už tě tak dlouho čtu:D Ale pak sem si řekla, že bys asi nebyla ráda, aby někdo cizí votravoval, tak sem to nechala být :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako fakt? TWL! :-D ..A jak jsem vypadala? :-D ..Měla jsi mě pozdravit, byla bych moc ráda! VÁŽNĚ! ♥

      Vymazat
  9. Krásné detaily, Diuš. Máte to tam jako klícku :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: