HAPPY HAT

neděle, března 22, 2015

PŘEJI KRÁSNÝ ZBYTEK VÍKENDU VÁM VŠEM!






Společně se sluníčkem přichází i dobrá nálada. Hned se lépe vstává, je o důvod víc, proč se usmívat a všechno je hned hezčí. Jak já jsem se na tohle těšila. Už snad můžeme definitivně shodit péřové bundy, jupí! Zima je pryč! 

S lepším počasím přibudou na blogu i outfitové články a celkově mám teď větší chuť blogovat a mám pro Vás toho dost připravené. Například se můžete těšit na GUEST POST s Lenny, kterou jste na blogu už dlouho neviděli. Potom další články z rubriky RE-START a nebo taky plánuji GIVEAWAY. 



[cardigan, ring, bag - Primark, denim shirt - F&F, jeans - Takko, shoes - H&M divided, hat - New Yorker ]



V poslední době se mi honí hlavou, že si musím lépe rozplánovat čas, abych všechno stihla. Nechci lelkovat a zbytečně ztrácet čas. Do budoucna mě například čeká oslava narozenin kamarádky, další hodina na šálách, squash, premiérová návštěva divadla Studio DVA, cirkus JOJO v Praze a nebo taky jdu na slavnostní udílení cen Thálie, atd. atd....... Tak já už zase mizím, ať to všechno stihnu! Pa!




Tento článek věnuji své milované spřízněné duši Jiřině, jako poděkování za vypůjčení klobouku a taky trochu jako životabudič, aby už se vrátil do školy (ano, je to TEN Jiřina) a nemarodil mi!


 ♥  ♥  ♥


You Might Also Like

16 your comments

  1. Jiřině přeju brzké uzdravení :D A Tobě ten klobouk strašně sekne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je zdravej, dokonce už natolik, že jsme byli v cirkusu. ;) A jinak díky moc Gábi! :-)

      Vymazat
  2. Slusi ti to.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. vyzeráš super :)

    pokiaľ chceš budem naozaaaj veľmi rada ak sa zapojiš do moje giveaway o dva nahrdelniky a náušničky :)
    Giveaway!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pozvání, je to milý. :-)

      Vymazat
  4. Diunko, ty jsi tak krásná! xoxo
    Strašně se i tahle kombinace na tobě líbí!

    ♥ www.thekawaiiplanet.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná komibinace Diuš :) Doufám, že už je zima pryč! :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadáš skvěle Dio :)
    Máš pravdu, na tohle období jsem také čekala a jsem ráda, že období depresí a nálad snad už odešlo. Těším se na jaro jako malá holka!
    Klobouček Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, žádný období depresí už nechci ani vidět, fuj! :-O

      DĚKUJI ZA KOMENTÁŘ ❤️

      Vymazat
  7. sexííííína! Moc ti to slušíííí! :-*

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: