KAŽDODENNÍ

pátek, března 06, 2015

Zdravím - Zdravím všechny - Zdravím všechny ty, kteří se radují, že už venku vykukuje sluníčko a otepluje se, kteří rádi při všednodenním outfitu vsází hlavně na pohodlí a pohodu a nebrání se ani roztrhaným džínám.

...Takhle to vypadá v mém podání.


[ parka - C&A, jeans, handbag, scarf - Primark, shoes - H&M divided, sun glasses - from Paris ]


You Might Also Like

22 your comments

  1. Odpovědi
    1. Děkuji moc, bylo jich víc, ale tuhle jsem si oblíbila. :-)

      Vymazat
  2. Hezký outfit :) Já už se na jaro neskutečně těším :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díík! :-) Tak to nejsi určitě sama. :-)

      Vymazat
  3. Krásný outfit, nadchla mě ta parka, ta vypadá vážně supr :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  4. Slusi ti to.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi pekné! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. moc se mi líbí ta simple kabelka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to taková taška pro všechno. :-D

      Vymazat
  7. ripped jeans se mi většinou moc nelíbí, ale tyhle teda nemají chybu :) parku mám stejnou a je to moje velká láska <3 sluší Ti to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, díky! :-) To je hezkej komentář. :-) To jsi mě mile potěšila. ;)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Děkuji, když jsem je kupovala, tak jsem z nich tak měla velkou radost. :-)

      Vymazat
  9. Moc pěkný outfit, prostě pohoda, ničemu se nebránit! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: