-- LA GARE DU VINTAGE --

pátek, března 13, 2015





Hi everyone!

Před časem mě oslovili lidé z jedné stylové webové stránky LA GARE DU VINTAGE. Nic Vám to neříká? Ve stručnosti se Vám to pokusím srozumitelně popsat. Jedná se vlastně o takový italský fashion projekt. V případě La Gare du Vintage se nejedná třeba jen o internetový e-shop, ale konceptuální vintage projekt, který kombinuje šíření módní kultury, vintage stylu, fashion kampaně a přípravu různých veřejných akcí.

Právě teď La Gare du Vintage spouští kampaň přes různorodé alternativní kanály. Vybírají si pro ně zajímavé blogy a integrují je do kampaně. No a tak jsem se tedy k projektu dostala i já.

Měla jsem možnost vybrat si jakýkoliv vintage kousek z tohoto internetového e-shopu. Pro někoho, kdo si ujíždí na vintage stylu byl tento e-shop určitě ráj. Pro mě, jakožto člověka, který je otevřený novým možnostem, se e-shop  taky zalíbil a hlavně mi přišel velice originální. Připomínalo mi to něco jako internetový sekáč. Nakonec jsem si vybrala pánský šedý vintage svetr.

[ jacket - Bershka, sweater - etsy.com, jeans - Lenny's, shoes - H &M divided, handbag - Primark, necklace - balubunny.com ]

Svetr mi brzy přišel v pořádku domů a byla k němu přibalena roztomilá vizitka. Tento pohodlný oversize setr můžu kombinovat snad ke všemu. Jsem s ním spokojená a je mi úplně jedno, jestli si někdo myslí, že v něm vypadám jak jeho taťka za mlada. Je to svetr úplně na pohodu, já vidím v jednoduchosti sílu a některé vintage kousky se mi opravdu líbí. Jak to máte Vy? Zaujala Vás taky takhle kampaň s vintage oblečením? Jste otevření novým věcem, nebo máte svůj styl z kterého nevybočujete?

Kdyby jste chtěli vědět víc, tak navštivte:

Facebook pagehttps://www.facebook.com/pages/La-Gare-du-Vintage/527258000635154 
Instagramhttp://instagram.com/lagareduvintage
Websitehttp://www.centrogiovanilastazione.org/category/gcpc 





EN: Recently some people from one stilish website LA GARE DU VITAGE asked me If I want to cooperate with their campaign. I said YES, because La Gare du Vintage isn't only an ordinary e-shop. It's a vintage project that combines the spread of fashion culture, vintage style, fashion campaigns and preparation of various public events.  

I had the opportunity to choose any vintage item from this e-shop. My choise was an oversize sweater (for men size S). I like this sweater, beacause its a really comfy sweater with Italian history and I like interesting vintage clothes. "In simplicity is power." And what about you? Do you like vintage clothes? What do you think about this fashion campaign?

You Might Also Like

10 your comments

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: