POPRVÉ NA ŠÁLÁCH

neděle, března 08, 2015


A h o j ! Jak už to vypadá, tak jsem ve zdraví přežila svoji první hodinu vzdušné akrobacie na šálách. 


(moje obavy: to mě nikdy neunese, tam se nevydrápu, spadnu)

Nalákal mě na o můj spolužák Mates, který na šálách umí jako profík. Teď si uvědomuji, že se z něj pomalu ale jistě stává můj neplacenej osobní trenér. Ale taky si říkám, že nechtěl jít na open class sám, tak ho hned nebudeme litovat. =D

(moje podvědomí: chci si to zkusit, bude to sranda, jdu)


Jaký to na šálách je? Možná se to nezdá, ale není to zas tak jednoduchý a bez praxe s postupným zkoušením ztrácíte víc a víc energie.  Každopádně Mates samozřejmě super a já jsem se ho snažila napodobovat a řekněme, že vždycky jsem si ponechala dávku své originality. ehm. =D


(první pocity: au! moje prsty, au! moje ruce, au! moje nohy, au!)


Moje vrozená holčičí dedukce usoudila, že to chce pořádnou sílu v rukách a celkově výdrž. Taky na břicho to je záběr prej, říkal zkušený Mates. Já bych to zařadila do šuplíčku "zábava" než do "sport". Jestli máte pohnutky si to taky zkusit, tak doporučuji. Já jdu příští týden znova a už s větším odhodláním se něco naučit.

(připadám si jako: že posiluju, zpevňuju se, opička)



Po první lekci mě bolely hlavně konce prstů a prostor nad kotníky. Ještě se rozhoduji, jestli budu chodit pravidelně a nebo jen někdy, sem tam. Jak to máte Vy? Lákala by Vás vzdušná akrobacie? Chtěli byste si to zkusit?

(poslední pocity: já už nemůžu, radši se pojď fotit, pobliju se)





EN: Last week I visited my first lesson of aerial acrobatics on the scarves. I went there with my classmates, Matthew. He already has a great experience and he is really good at it!  
At first, I was afraid and also excited. And how was it? It was fun! FEELING LIKE A MONKEY. What is important is power in the hands and the overall condition. It is quite challenging. Next day I felt a little pain in my fingers.
And what about you? Wanna try it? ..I'm already looking forward to visitng my next lesson next week.

You Might Also Like

16 your comments

  1. Wow, to muselo byť skvelé. Vždy som to chcela skúsiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doporučuji, třeba tě to začne bavit! :)

      Vymazat
  2. Paráda, vypadáš jak profík ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já se bojím že bych tam vubec nevyšplhala! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už pak taky ke konci nemohla a pomáhal mi Mates, chudák! :-D

      Vymazat
  4. strasne sa mi to v poslednej dobe zacalo pacit :P a verim ze je to narocne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to vyzkoušej, třeba jsi pro to zrozená! :-

      Vymazat
  5. To jsou dobrý fotky, muselo to být zajímavý:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo bylo! :-)) ... sranda,modřiny a tak :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: