,

RE-START: CELULITIDA&STRIE

pondělí, března 09, 2015

A máme tu pokračování rubriky RE-START!



Už druhý motivační článek a jak název napovídá bude to o mé celulitidě a striích. Jupí... Bohužel jsem dorostla do takových velikostí, že to moje kůže nestihla dohánět a porupala jako písečná půda napříč Sahary, ještě dřív než jsem to začala pořádně registrovat.

Teď už se to ale snažím podchytit a starám se o to intenzivně. Jestli máte stejný problém, mohla bych Vám dát príma na tip na přípravky na boj proti celulitidě a striím. 
Celkově podle mě platí tři nepsaná pravidla, které od nepěkné pokožky odpomůžou.  A to - HODNĚ PÍT nejlépe vodu, pravidelně CVIČIT, NATÍRAT SE! ..Pak bych mohla dodat ještě jedno bonusové a to je NEŽRAT! =D 



K prvním dvou pravidlům nepotřebujete vlastně nic extra, ale co se týče toho třetího, chce to profi péči. Já jsem se mrkla na parfums.cz a hledala v sekci << strie a celulitida >> a vybrala jsem si cenově dostupnou kosmetickou značku Dermacol. Když kliknete na odkaz, přenese Vás to rovnou tam, kde jsem hledala já a uvidíte, že jsou i jiné alternativy a můžete si o tom něco přečíst a zjistit si, co by se zrovna Vám hodilo nejvíc. Mně se tam hledalo moc hezky a přehledně.

Vždy se nejprve celá natřu svým milovaným hydratačním krémem a potom až použiji krém od Dermacolu a cca 10min ho masíruju do pokožky, nechávám působit a zaschnout. Tak to dělám téměř každý večer.

Potom jsem si na radu mamky koupila v lékárně vychvalovaný přípravek BI-OIL. Už jsem o něm někde viděla myslím i reklamu, tak jsem ho chtěla vyzkoušet a musím říct, že je moc příjemný a pěkně hydratuje a ošetřuje suchou, poškozenou pokožku. Používám ho taky jednou denně a asi jediné co mi vadí - dlouho zasychá. Je to prostě olej a zanechává mastný ochranný filtr.



Cenově se pohybuje kolem 250Kč,-. Docela příjemně voní, není to nic výrazného. Na asku jste se mě ptali, jestli přípravky pomáhají. Já myslím, že ano. Sice nevidím zázraky, ale nic se ani nezhoršuje. Fakt si myslím, že je důležité dodržovat to co jsem psala na začátku.  
Co si o tom myslíte Vy? Máte k tomuto tématu i nějaké poznámky, rady a tipy? Budu ráda, když mi je napíšete dolů do komentářů.

You Might Also Like

8 your comments

  1. Já jsem slyšela že pomáhá kávový lógr a potom se sprchovat studený a teplou vodou. Tak na střídačku :)
    http://stylebybell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Aha ahaaa, díky za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně pomáhá nejvíc ta voda a pohyb, na pravidelné mazání jsem lenoch :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s pitím vody, ale to já bohužel mic nedodržuji s tím množstvím, a to mě celkem štve :(
    Každopádně na Bi-oil jsem četla už hodně recenzí a zatím jen pozitivní, asi ho zkusím také pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky ne, musím se na to víc soustředit a pít víc vody. :-)

      Vymazat
  5. Jednu dobu jsem z toho byla dost nešťastná a zkoušela rúzné produkty, ale nic to bohužel výrazně nezlepšilo:( mažu se sice stále každý den, ale už vím, že se jich asi nezbavím :(
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky ne, bohužel no. Ale aspoň se tomu snažím předejít a trošku to zamezit a zmírnit. :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: