,

RE-START: NEUTROGENA

úterý, března 03, 2015


Zdravím Vás! Myslím si, že chytám řekněme takový nějaký druhý (blogový) dech a zase přijde čas, kdy články budou přibývat pravidelněji. Při téhle příležitosti jsem si řekla, že tady na blogu vznikne nová rubrika o životním stylu nesoucí název - RE-START.

Články pod záštitou RE-START budou ryze z mého života a budou na bázi motivace. Bude to taková moje menší či větší snaha "žít líp", starat se o sebe, mít ze sebe lepší pocit, která se bude promítat sem na blog. 

Jednou jsme v životě dole, jednou nahoře, ale důležité je mít pořád nějakou tu životní motivaci a nevzdávat se. Pokud s Váma taky život houpá sem-tam, tak mě třeba pochopíte. Já mám někdy dny, kdy nechci promeškat ani drahocenných 10minut a chci den prožít naplno a udělat něco prospěšného sama pro sebe a někdy taky přijdou opačné dny, kdy bych jen ležela a nebo zašla na "kurýto" do KFC. Sad story! =D ..Tak uvidíme, jak silná bude moje vůle v blízké budoucnosti. Uvidíme! 






Takže můj první článek z téhle rubriky bude o tom, jak je důležité se natírat - od hlavy až k patě. Díky mé úplně první spolupráci s internetovou stránkou videolekarna.cz (těm co neznají, tak doporučuji mrknout) jsem měla možnost testnout dermatology doporučovanou kosmetiku NEUTROGENA. 




Ještě nikdy předtím jsem tuhle kosmetiky nepoužívala, tak jsem se těšila a byla jsem zvědavá, jak budu spokojená/nespokojená.



Z široké internetové nabídky jsem si vybrala hloubkově hydratační balzám na tělo a tvář. Líbilo se mi na něm právě to, že je praktický a jde využít i na obličej, což nebývá tak běžné. Jestli jste zastánci čisté a neagresivní vůně, tak zkuste tenhle balzám. Mimochodem já bych řekla, že se tohle mazááni hodí také hlavně pro muže. Například můj brácha se docela rád natírá (řekla bych) a má například často suchý obličej. No takže tento krémík nejspíš poputuje za ním. Taková já prostě už jsem, nejhodnější sestra!


Natíráte se pravidelně a rádi? Já si na to teda doposud vůbec nepotrpěla a nijak jsem natírání nedodržovala. No a chyba! Teď na sobě pozoruji škody v podobě strií, suchých rukou a skoro až šupinatých lýtek. Popraskaná jako Sahara a to ještě není ani léto. No vlastně do léta to musím stihnout, chci mít pěkně hladkou a vyživenou pokožku. K tomu mi myslím moc dobře dopomůže moje nové hloubkově hydratační tělové mléko od Neutrogeny. Krém je obohacený o sezamový olej a přitom vůbec nemastí. Fakt přísahám, že se krásně vstřebává a nelepí. Před nedávnem jsem narazila totiž na jeden krém od značky Nivea pro velmi silně poškozenou pokožku a lepila jsem ještě den! Fakt hrůza, zůstal na mě nezaschnutý škraloup! =D  


Nicméně s novým krémem jsem moc spokojená. Vůně je jen taková decentní, čistá. Ani žádná chemická divná vůně, nebo naopak něco co připomíná nějakou přepísklou levnou vůni. Neutrální neutrogena... (to nebylo vtipný..) Jo a ještě jedna věc, kterou chci pochválit je pumpička. Nikdy jsem neměla krém na pumpičku, teď ho mám a LIKE IT!


Když jsem na začátku článku psala ,,od hlavy až k patě", tak jsem to myslela vážně. Poněvadž Vám chci ukázat i svůj nový krém na rozpraskané paty. Suché nožky nejsou nic příjemného, takže jsem chtěla vyzkoušet něco čemu věřím. Kosmetice, která se specializuje na intenzivní hydrataci poškozené a popraskané pokožky. Krém nohy hezky zvláční a hydratuje do hloubky. Žádná mastné chodidla bez výsledku. 


Teď už zbývá jenom pusa. Taky se řadíte do skupiny lidí, kteří mají (obzvlášť v zimě) neustále popraskané rty? Já mám navíc dost často odřený nos a oblast pod nosem od rýmy a taky trpím na koutky a opary. Pusu tedy natírám neustále. Složení balzámu na rty od Neutrogeny nechává na rtech neviditelný ochranný filtr. Je to super, když vyjdete ven do mrazu a rty máte pěknou pod ochranou. Pro mě to byl úplně nezvyk, hlavně, když jsem si chtěla olíznout rty, tak to nenene! To nechutná moc dobře.. =D Na stránkách píšou, že je balzám vhodný i pod make-up. Úplně to chápu, teď v zimě na suché části obličeje, ideál!






To už by bylo všechno co se mé sbírky produktů od značky Neutrogena týká. Ještě jsem chtěla dodat, že cenově se takhle kosmetika pohybuje podle mě úplně super. Veškeré podrobnosti a další informace od odborníků najdete na odkazech, které jsem Vám v článku nechala. Webové stránky videolekarna.cz mě mile potěšily, určitě to není poprvé a naposledy, co tam koukám.

Jak se Vám líbil můj první článek z rubriky RE-START? ..Tentokrát jsem se s Vámi chtěla podělit o svoje řekněme subjektivní recenze a pocity z nových produktů, takže to bylo takové rozsáhlejší. Mám z toho prostě jen radost! No nic, už musím letět. Jdu se namazat vínem, teda chci říct krémem... =) Mějte se krásně, papa!

You Might Also Like

4 your comments

  1. neutrogena je naozaj veľmi dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborná, ještě nikdy jsem nebyla tak spokojená! :-)

      Vymazat
  2. Také mám Neutrogenu moc ráda, je skvělá :) A jsem zvědavá na články RE-START, to bude přesně něco pro mě :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem se ti trefila do noty! :-P

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: