S H O E S (new in)

pondělí, března 30, 2015

...co dodat  ♥




Já mám obecně s výběrem lodiček velký problém. Nejen proto, protože jsem vybíravá, ale mám i širokou nohu. Tentokrát jsem hledala semiškové lodičky, které se mi budou hodit ke všemu. Chtěla jsem jednoduché uzavřené boty do špičky a nebo trošku asymetrický střih. Zjistila jsem ale, že mi takový styl lodiček podlé mého tedy vůbec nesluší. Nakonec mě napadlo, že bych mohla zkusit oblíbený Stradivarius a helemese - mám je! Krásně mi sedí, jsou netypické a vlastně je to teď můj nejoblíbenější pár co v botníku mám.

Ách, je to skvělý pocit, když dobře pořídíte a z nákupů odcházíte spokojení, no ne?

















You Might Also Like

15 your comments

  1. Vauuuu! :-) Tak ty jsou teda epesní! :) Parádní kup! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou nadherne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné botičky! Taky teď sháním nějaké na ples :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sexy! :D Fakt jsou boží! :O Určitě v nich máš skvělej zadek! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Bot není nikdy dost!:) Miluju, když si koupím nové, nic mi snad neudělá větší radost co se týká nakupování:) Tyhle se ti opravdu povedly!
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  6. wow nádherný jsou zajímalo by mě jestli jsou pohodlný a kolik stály? :)

    OdpovědětVymazat
  7. vypadjí dokonale taky jsem se na ně koukala!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné botičky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. lodicky vyzeraju velmi pekne!
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný, krásný, božský! Přesně dle mého gusta:)))
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  11. super botky !! www.natallipa.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. ty boty vypadaji dobre!:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: