NĚCO JAKO SVETR

pátek, dubna 03, 2015


AHOJ VŠEM! 

V tomto článku uvidíte outfit, ve kterém se cítím maximálně pohodlně.



Tak krásně se mi fotilo tento outfit (opět s mojí Lenny). Skvělé optimistické počasí (To bylo zrovna hezky teplo a svítilo sluníčko. Žádnej déšť, sníh a nebo kroupy) a dobrá nálada se snad promítla i do fotek. Mám radost ze života, je to na mně vidět? ..Jinak tedy mám na sobě vlastně takový komplet z Primarku, tedy kromě košile, ta je z F&F.

Já jsem totiž zjistila, že jsem mega-náročná co se týká nakupování. Proto vždycky jedu radši jednou za čtvrt roku na mega-nákupy, vyhradím si na to jen určitý čas, utratím tam všechny peníze co nemám a odjíždím se zásobou oblečení na buducího půl roku. Be smart lady!


Jo a kdo to ještě neudělal, zapojte si mi do G I V E A W A Y o poukázku se 70% slevou na jedny ručně dělané, dřevěné, sluneční brýle, dle vašeho vlastního výběru. Udělá mi to radost. =)



You Might Also Like

14 your comments

  1. Super taška! A ten svetr Ti moc sluší! ))

    OdpovědětVymazat
  2. Slusi ti to.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten svetr je vážně super, ale snad ještě víc se mi líbí ta obrovská taška! :))
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt ti to moc sluší. Líbí se mi každý kousek, který máš na osobě. A hlavně ta kabelka! :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekný outfit, rozhodne pohodlný. Mám rada takéto oversize svetre :)

    OdpovědětVymazat
  6. nice post :) happy Easter. Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Wow! Božský outfit:) Líbí se mi jak svetr, tak boty i kabelka :) Sluší ti to:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  8. Super look, svetr a boty obvzvlášť! :)

    www.evansonthetop.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné, Diuš :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný outfit a nádherné fotky! Čo je to v pozadí za budovu? :)
    http://ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: