NICE WEATHER

sobota, dubna 25, 2015


Po malé pauze zase opět všechny zdravím a vítám vás u nového článku.

K psaní článku mě "donutila" bolest v krku a dočasná neschopnost dělat něco akčnějšího, než ležet v posteli a odpočívat. Jsem docela ráda, že mám zase čas napsat článek a dodělat si všechny (no všechny fakt asi ne, už se vidím) seminárky do školy. Jinak jsem totiž v jednom kole a plnými doušky si užívám volného času, když je tak hezky. Večery, kdy jsem doma, jsem už většinou dost unavená a když už zapnu notebook, tak u toho usínám. 

Tento článek píšu po deseti hodinách spánku, v sobotu ráno a ještě k tomu jsem v Jevíčku, takže žádná Praha a nic už mě neodláká tohle dopsat. Takže se teď můžete mrknout, co si ráda oblíknu, když je venku už tak hezky, že naše kabátky zůstávají doma na věšácích.


[ sako, boty - H&M, top, náušnice - ? dárek, džíny, kabelka - Primark, náramek - šperky Ani  ]




Tak já zas mizím, mějte se krásně, užívejte si krásného počasí a najděte si chvilku a zapojte se do stále probíhající giveaway.



You Might Also Like

18 your comments

  1. Sluší ti to :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit, sluší ti to :)
    Jinak u mě taky probígá GIVEAWAY a budu moc ráda, když se zapojíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný outfit, sluší ti to :) A hodně se mi líbí ty náušnice, ty jsou skvělé :)

    Make-up speciál - 1. část

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, bohužel nevím odkud jsou. Byl to dárek na Vánoce. :-)

      Vymazat
  4. K outfitu nemám vůbec, co bych vytkla. Je úžasný! přesně můj styl. Roztrhané rifle a sako nosím v poslední době snad nejčastěji:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi pekný outfit! pristane ti to :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný outfit, Diuš a to počasí je zkrátka nejlepší ;)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí nás zbaví zimní deprese! :-)

      Vymazat
  7. skvělý jeansy! sluší ti to moc :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: