RE-START: MĚL BYS PLAVAT

pondělí, dubna 27, 2015



Tentokrát takový odlehčený článek z rubriky RE-START a zároveň můj tip pro vás. Co dělám, když je venku škaredě, zima, nebo prostě chci něco udělat pro své tělo a tělesnou kondici. - Jdu plavat. 

Plavání mě od malička bavilo. (DŮKAZ) ...Nejradši plavu pod vodou a nebo využívám rekreační bazény. Kondiční plavání vždy jen okrajově. Je super, že zdánlivě tak nenáročné plavání nám ale spaluje tuky a zlepšuje kondici a přitom je šetrné k našemu tělu. Ve vodě totiž odpadá zátěž spojená s vlastní hmotností, a proto nezatěžujete klouby a kosti. 



Já mám svoje klouby nemocné a proto je mi vždy bylo plavání doporučováno. Plavání je totiž vhodné i jako rehabilitace + vaše páteř si odpočne. Jestli chcete díky plavání zhubnout, tak plavte minimálně 30 min v kuse, choďte plavat pravidelně a plavte v teplé vodě. Já v zásadě neberu plavání jako prostředek ke zhubnutí. Posledně, když jsem byla na bazénu s Lenny a MJ, tak jsme čas trávili hlavně v páře. S bráchou jsem zase jezdila hodně na tobogánu, až jsem si z toho prodřela plavky, hah.


Co Vy? Chodíte rádi plavat? Už se těšíte na letní koupaliště, nebo upřednostňujete soukromí a bazének na zahradě?


You Might Also Like

6 your comments

  1. Chtěla bych plavat před prací, ale jsem líná vstávat. :) Máš hezké sportovní plavky.

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych chtěla mít pravidlo jednou týdně! :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky, jsou ještě po mámě! :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: