THÁLIE 2014

pondělí, dubna 06, 2015

 Krásný dobrý večer Vám všem!

Už je to víc jak týden, co jsem se mohla zúčastnit tak skvělé události jako je udílení cen Thálie. Strašně moc jsem si celý večer užila, byla jsem hrozně ráda, že jsem mohla být u toho všeho. Mně se hrozně líbí se jednou za čas načančat společně se svými přáteli a užít si večer zase trošku jinak.

Poštěstilo se mi sedět dole v přízemí a měla jsem krásný výhled. Brácha mi po udílení volal, že mě viděl dokonce i v telce, tak to mě překvapilo i pobavilo zároveň. Pak jsme se z národního přesunuli na raut na Žofín. Tam už jsem se potkala, viděla, pozdravila, nebo prohodila pár slov s osobnostmi, které velmi uznávám a obdivuji. 

No a vlastně kdybych se měla vyjádřit k letošním cenám, tak jsem měla svoje tipy a byla jsem pak malinko překvapená, kdo si vlastně ve finále Thálie odnesl. Moc to všem přeju, gratuluju a klaním se! Domů jsem nakonec odjížděla nejen se skvělým pocitem bezvadně prožitého večera, ale i s plnou galerií fotek v mobilu. Tak na něco málo z toho se teď můžete podívat. Kvalitka, což?



You Might Also Like

12 your comments

  1. Dio bylas neskutečná kóča! :) Super fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluselo ti to.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mala si prekrásne šaty :) Na fotkách je vážne vidieť že to bol skvelý večer,ktorý si si užila . :)
    http://skaiste-kissova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. krásne šatya super fotky, vidieť, že ste sa bavili! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vysmátá jak měsíček na hnůj ....

    OdpovědětVymazat
  6. To muselo být super! Já se vždycky stydím za těmi osobnostmi jít a poprosit je o fotku... :(

    Ela

    OdpovědětVymazat
  7. Díky Vám za komentáře! :-)
    xoxo

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: