DÁREK PRO MÁMU: VIDEOLÉKARNA.CZ

úterý, května 26, 2015


Už jsem tady zase a to tentokrát s tipem na DÁREK PRO MÁMU s profi péčí proti vráskám.

Myslím, že dárek z tohohle odvětví určitě neurazí a hlavně je kvalitní a ověřený. Při výběru jsem zvolila internetový obchod videolekarna.cz, se kterým už mám výborné zkušenosti. O tomhle jsem nemusela váhat ani minutu. Poté jsem se zaměřila na krémy od značky Eucerin. Sice s touhle kosmetikou ještě sama zkušenosti nemám, protože přípravky proti vráskám zatím nepoužívám, ale něco málo jsem si o tom přečetla a myslím, že rozhodně nešlápnu vedle. Dekorativku pro mámu už mám vybranou a právě tahle intenzivní péče mi v seznamu dárků ještě chyběla. 


Zvolila jsem konkrétně EUCERIN HYALURON-FILLER noční krém, který zajišťuje hloubkovou regeneraci pleti během noci. Nechtěla jsem kupovat denní krém, protože těch má mamka hodně, ale chtěla jsem něco, co bude intenzivně a hloubkově působit. Přes noc do působení krému nic nezasahuje (jako třeba make-up, vlivy počasí, pocení,..) a pleť má čas se v klidu regenerovat. Na stránkách si můžete přečíst důkladný popis produktu, jeho účinky, složení a třeba i poznámky o přípravcích Eucerin.

Osobně si myslím, že máma bude mít z tohohle dárku radost a určitě ji upřímně potěší. Já doufám, že ji potom potěší hlavně i účinky a výsledky tohoto krému. Koupily byste mámě protivráskovou kosmetiku? Máte zkušenosti se značkou Eucerin? Co říkáte na tenhle můj tip na dárek?


You Might Also Like

4 your comments

  1. Já tento krém dala máme na vánoce a nemůže si ho vynachválit ;) myslím, že ani ty jsi neudělala chybu :)
    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To hrozně ráda slyším!!! :-)

      Vymazat
  2. Eucerin mám ráda, měla jsem tu řadu na bělení pigmentových skvrnek a byla moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahá, týjo! To určitě stojí za vyzkoušení! :-) ..Díky za tip! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: