,

RE-START: MY HAIR

neděle, května 03, 2015

Zdravím všechny, kteří mají rádi články z rubriky RE-START!

Dnes to bude mega výživné. Dala jsem si totiž záležet a našla si i ve své nejoblíbenější knížce (tu Vám představím ale až jindy) podložené fakta týkající se vlasů. Ptali jste se mne totiž, jak se o své vlasy starám, jestli beru nějaké přípravky z lékárny a jestli zabírají. ..Tak já se pokusila to stručně a pochopitelně sepsat, tak s chutí do toho! 

Každé ráno (když nezapomenu) si vezmu jeden prášek - Methionin komplex. Je to docela velká a smradlavá a drahá (to jsem nezažila) kapsle, která má podporovat růst vlasů. Dostala jsem na to doporučení, že to pomáhá. Máma mi to pak koupila v lékárně a našla jsem to na Vánoce pod stromečkem. Mně osobně totiž přijde, že mi vlasy moc nerostou a jejich délka je pořád stejná. Nevím, čím to je, ale kaple určitě doberu a uvidíme.  ...Znáte/máte/zkusíte?

Další věc, co používám na růst nových vlasů je Biohair. Je to vlasové sérum, které si obden (tak jednou týdně, když si vzpomenu) vmasíruji do pokožky hlavy než jdu spát a nechám účinkovat. Dá se koupit v každé lékárně. Dávám si to zejména na místa, kde mi přijde, že mám vlasů méně (kouty, boční strany hlavy,...) Druhý den si vlasy umyji. Je to jen taková nemastná vodička, ale myslím si, že to fakt pomáhá, protože moje podrosty jsou teď mnohem košatější, jááj.

Popravdě, já si myslím, že jsem na svoje vlasy tak drastická, že jsem fakt moc ráda, že se tenhle článek nejmenuje "RE-START: maj tupé" ...A opravdu se to tedy snažím svým vlasům vynahrazovat pomocí různých olejíčků, sprejů a kapslí. 

Hodně z Vás používá určitě Biosil a jako taky jsem ho brala, ale to je fakt jen doplněk stravy a nečekala bych po něm nějaké zázraky. Jestli jste chudovlasci, tak na něj rozhodně nespoléhejte. 




A teď nějaké ty triky/tipy z moudré knihy

NEJLEPŠÍ POTRAVINY PRO VLASY

  •  AVOKÁDO - Obsahuje kvalitní tuky a antioxidanty.
  • CELOZRNNÉ POTRAVINY - Každý vlasy potřebuje zinek a hodně vitamínu B, jenže bílá mouka a výrobky z ní je nemají a ještě vás o ně oberou = dejte přednost vločkám, celozrnným těstovinám, pečivu a naturální rýži.
  •  JAHODY, rybíz, ostružiny, borůvky, pomeranče, kiwi, mango - vitamín C podporuje tvorbu kolagenu.
  •  ZELENÝ ČAJ - Chrání vlasy nejen před stárnutím, ale i před vlivem chemie a počasí.
  •  LOSOS - Obsahuje hodně omega-3 mastných kyselin. (dále i vlašské ořechy, mletá lněná semínka, lněný, tykvový a konopný olej)
  •  ŠPENÁT, BROKOLICE, RŮŽIČKOVÁ KAPUSTA - Přírodní vitamíny A a C podporují tvorbu nejpřirozenějšího vlasového kondicionéru (vlasový maz)


Pokud jste nezachytili článek o tom, jak si vlasy upravuji, tak TADY je. Jinak by to bylo asi všechno, takže to snad nebylo zdlouhavé a něco jste se dozvěděli. Jestli máte nějaké tríčky na růst vlasů, tak určitě dejte vědět v komentářích, budu ráda. Příště bych mohla připravit článek s typy na přírodní vlasové masky. U dalšího článku ČÁU!

You Might Also Like

23 your comments

  1. Já si Biohar taky koupila, ale účinky jsem ještě nezpozorovala, ono to taky bude asi tím, že ho používám když si vzpomenu (dejme tomu 1x týdně :D :D) Ale budu se snažit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ..no nic, jdu si ho nalít na hlavu!

      Vymazat
  2. Mně methionin pomohl hlavně na padání - zastavil ho :) ale pak nějak změnili obal a přijde mi, že i složení je jiné (starý nemám) a nepomáhá :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máš asi pravdu s tím padáním, u mě to myslím není žádná hrůza! :-)

      Vymazat
  3. pekný článok :) super je najmä tá časť spotravinami :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Dii z pohledu kadeřnice.. Tvoji vlasovou délku máš geneticky danou.. do určité delky ti rust budou, ale potom už ti dál prodlužovat nebudou.. mají nastavenou určitou delku a tu nepřekročí.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě strašně mrzí, já bych chtěla vlasy delší! :-(

      Vymazat
    2. Uh. To mne také mrzí. Teď se budu kontrolovat, zde-li ještě rostou nebo již nikoliv. :( :D

      Vymazat
  5. biohair som pred necelým rokom používala veľmi často a myslím, že mi celkom pomohol. Síce teraz sa idem ostrihať, pretože mám dosť zničené vlasy, zastavil mi vypadávanie :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že Ti pomohl! :-) Mně pomohl hlavně na nehty.

      Vymazat
  6. Super článek!:) produkty vypadají zajímavě! já miluji masky z Lushe, to je pro vlasy úplná pochoutka!:D♥

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v plánu si teď v Lush koupit kondicioner! :3 ..Jen musím najít nějaký krásně voňavý!

      Vymazat
  7. Určitě na něco příjdeš ;) Já většinou máme kupuju kosmetiku :) krémy a tak :)
    ale taky bych to mohla někdy obzváštnit :D

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Wow! Díky! :) Já jsem na bytové dekorace ujetá a tento eshop vůbec neznám, tak moc díky za tip, hned po výplatě si tam koupím něco pěkného :)

    Zaměřeno na: Astor

    OdpovědětVymazat
  9. Oh jsou to úžasné věci, ale já jsem prvý opak tebe. Musím si všechno pěkně osahat a vidět naživo. :D Každopádně dárky v podobě dekorací jsou pro mne často záchranou.
    Opět, jsem pravý opak a dárky nakupuji vždy až když to hoří a když se mi nepodaří vybavit si kdy posledně dotyčný říkal o něčem, že by se mu líbilo, také končím u dekorací. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Já bych se hrozně dlouho rozmýšlela, kdybych to musela všechno osahávat! :-D

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: