RE-START: NĚCO K JÍDLU?

pondělí, května 25, 2015



Všechny, kteří právě teď čtou můj nový článek z rubriky RE-START pěkně zdravím !


něCO k jídlu? 

Musím se Vám svěřit, že já a dieta nejsme velké kamarádky. I když jsem se třeba od začátku jara snažila jíst zdravěji a nepřejídat se. Sem tam mi to vždycky ujede. Obzvlášť o víkendech, na oslavách a pod. Ani noční návštěvy v KFC mě neminuly, hah. Prostě si nemůžu pomoct...



Pak se nemůžu divit, že vypadám tak jak vypadám. Jsem nespokojená a potřebovala bych další várku motivace a to od Vás! Nedržíte náhodou někdo taky nějakou dietu a nebo jíte zdravě? Dodržujete to poctivě? Doporučili byste mi nějaký jídelníček? Mohli byste mě prosím motivovat? Třeba větou - DIANO, NEŽER UŽ! ..Děkuji předem! ..Jinak, už nevím co si vařit. Jestli máte nějaké tipy na dietního dobrého, tak budu nejvíc ráda, když mi je napíšete do komentářů. 





Už teď se moc těším na Vaše komentáře, doufám, že máte kecy k věci! Mějte se krásně mé výživové poradkyně!

You Might Also Like

14 your comments

  1. Mamča má vystudovanou výživ. poradkyni, ale myslím, že kdyby jsi za ní došla, tak Tě otočí ve dveřích, protože jsi jako prst - jak by řekla :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to už se nedivím, že je mám pořád tak štíhlá! :-) ..Ví, jak na to! ;) ..No a řekla by mi spíš, že jsem pěkně tučná :-D ..ale děkuji, to potěší!

      Vymazat
  2. Mě to podle fotek přijde, že papáš celkem zdravě :)
    Já na žádné diety nikdy nebyla, podle mě stačí jíst často a malé porce + pohyb :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem se snažila nafotit si jen to dobré jídlo. Když jsem byla v KFC, nebo bageterii, tak to jsem si raději nefotila! :-D :-D ...

      Vymazat
  3. Doporučuji si do mobilu stáhnout aplikaci kalorické tabulky. Zadáš si tam, kolik měříš a vážíš, kolik bys chtěla vážit, jak moc máš fyzicky náročný den a ono ti to vyhodí kolik kalorií máš za den sníst. Sice je otrava všechno vážit, ale aspoň zjistíš, kolik toho za den doopravdy sníš. Současně to počítá i tuky, bílkoviny, sacharidy a vlákninu + pitný režim. Můžeš si tam zadat i fyzické aktivity, které jsi přes den dělala. Občas je to opruz, ale stojí to za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní super, moc děkuji! To fakt zkusím, to neznám! :-) DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK!

      Vymazat
  4. Dianko :D určitě ti nebudu psát ať nežereš:D
    Taky používám kalorické tabulky jsou fakt super. Jinak jsem si koupila pernamentku do fitka. Já která se posilování štítím :D A řeknu ti ta pernamentka tě donutí tam jít. a řekneš si že t o nejsou vyhozené peníze :) Začala jsem před 14 dny :) Chodím 3x týdně a snažím se jíst hodně bílkovin. Takže tvaroh, sýry, bílky a tak :) Jím tak čtyřikrát denně. Ovoce jen dopoledne, cukry se snažím taky jen dopoledne. Piju čistou vodu nebo s citronem a zázvorem. A když mám hlad udělám si drink z chia semínek. To docela dost zasytí :) A pokud mě honí mslná dám si třeba tři čtverečky hhořké čokolády.
    Zatím to jde dolů docela postupně. Ale věřím v to že za mesíc budou lepší výsledky :) na konci července jedu do chorvatska tak to je dobrá motivace :D

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš asi pravdu, taky si asi koupím permici až bude po zkouškovém! DÍKY ZA TIP! ;) ...Chia semínka si už musím taky konečně koupit. O:-) ..Hořká čokoláda mě neláká. Bez sladkostí to snad vydržím. :-) ...Přeji Ti, ať jsi do Chorvatska jako tyčka! :-D

      Vymazat
  5. všechny jídla vypadají úžasně, až jsem z toho dostala úplně hlad :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hahah, tak to na tom jsme stejně, protože já a dieta, to taky nejde k sobě.. .:D a když potom začnu jíst ty všechny super zdravé jídla, tak mi to je potom proti srsti a už to ani nemůžu cítit, nějaké vločky, blééé :D :/... Ale já zase razím heslo, že člověk žije jen jednou a měl by si všechno pořádně užívat, takže jím fakt vše možné a užívám si to a k tomu chodím do posilky, kde tedy dřu o to víc a světe div, výsledky jsou vidět. :-) Řekla bych, že je to hlavně vše v hlavě a o přístupu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÁÁÁ miluju Tě! :-D Já mám taky někdy chuť vzít zapík a s chutí zapálit ty podělaný suchary, ale pak se ovládu! :-D ... Já se musím naučit jíst střídmě a donutit se fakt do té posilky. :-) ..Začne novej měsíc a jdu do toho. O:-)

      Vymazat
  7. To je toto úplna provokácia, hlavne keď pozeráš tento článok o pol 11 večer a máš chuť na jedlo <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: