TOMMY HILFIGER event

sobota, května 30, 2015

ZDRAVÍM VÁS!

Dneska Vám chci v rychlosti ukázat, jak to vypadalo na akci VIP nákupy s celebritami a značkou Tommy Hilfiger. Takhle akce se konala před deseti dny v OC Nový Smíchov. 
V obchodě jsem se zdržela jen chvilku, protože jsem měla naplánovanou večeři s přáteli. Takže jen omrknout, něco nafotit a zase frčím dál.

Přesně před jedenácti dny mi přišel moc milý mail, že jsem na tuhle akci zvaná. To mě potěšilo a když jsem druhý den končila ve škole dřív, tak  jsem vyrazila směr OC Nový Smíchov.

Nač jsem se mohla těšit? Na exkluzivní 20% slevu po celý den na produkty Tommy Hilfiger, dále pak na stylistku, DJ a také na celebrity.
Akci TH přišly navštívil známá jména, jako je například: Nikol Moravcová, Lumír Olšovský, Ema Smetana, Zorka Hejdová,...
Na mě velice mile působila Veronika Kašáková, kterou jsem si poté našla na FB a přidala se do její fan page.
Já osobně jsem si u TH nic nekoupila. Nic mě neoslnilo natolik, abych probořila svoje šetřivé období.
Co mě zaujalo, jsou tyhle hnědé botičky, nakonec jsem ale odolala.
Máte rádi oblečení a doplňky od značky TH? Já mám zatím vlastně jen dva kousky, a to trička. Jedno s dlouhým rukávem a druhé typické pruhované s krátkým rukávem.



Bylo to takové milé rychlo-setkání. Líbilo se mi, jak byla prodejna hezky vyzdobená a príma byla i uvolněná atmosféra. Ještě bych dodala, že lidi z českého šoubizu se pořád jen usmívali a působili sympaticky. ...Díky za pozvání! =)


You Might Also Like

9 your comments

  1. Odpovědi
    1. Ty by nám slušely, žejo Baru? :3

      Vymazat
  2. Veronika Kašáková je úžasná. Viděla jsem ji u Krause :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky a hned mi to právě nedošlo a až jsem se zeptala spolužáka, tak ten mi to hned osvětlil a byla jsem doma! :-D

      Vymazat
  3. hnědé botičky vypadají vážně nádherně, já bych neodolala ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak raději nechoď kolem, nebo půjdou s Tebou! O:-)

      Vymazat
  4. To vypadá jako hooodně pohodová akce :) Ty boty se mi taky moc líbí :)) Kéž bych měla alespoň na jedny :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: