DÁREK PRO MÁMU: PARFUMS.CZ

úterý, června 02, 2015


Zdravím Vás všechny!V první řadě bych chtěla říct, že už budu odteď psát články "pro ženy". Myslím to tak, že budou vždy na koncích Ypsilon. Jak jste se měly? Co jste dělaly? Líbý (just kidding) se Vám tento článek? Přece jenom se můj blog jmenuje Handbag FOR LADIES a tak se takhle přeorientuji a muži, kteří čtou můj blog mi to určitě odpustí. No a jestli budu někdy psát článek směřovaný na muže, tak to prostě zase změním. To by bylo k úvodu tak všechno a teď se přesunu k podstatě tohoto článku.

Mám další díl se seriálu DÁREK PRO MÁMU (vlastně asi už poslední). Tentokrát to bude, jak už název článku napovídá, výběr zboží z mých oblíbených stránek parfums.cz. Tyto stránky už tak nějak ke mně neodmyslitelně patří. Nakupuji tam velice ráda a docela často. Takže když jsem přemýšlela, co mamce pořídím z kosmetiky, hned jsem vlítla na net a vybírala jsem online. Fakt Vám to doporučuji také udělat, protože si můžete přehledně projít všechny kategorie a pak už jen přidávat do košíku. Já taky velice ráda využívám možnosti osobního převzetí na prodejně v Praze, takže ani nemusím platit poštovné! Co víc si přát!


A co jsem konkrétně vybrala? Vsadila jsem na kosmetiku MARY KAY, kterou používám i já a jsem s ní spokojená. Můj oblíbený produkt je odličovač na oči, který je obzvlášť šetrný. Můžu všem doporučit! Další věc od MK je hydratační krém, který si moje máma ode mne jednou půjčila a říkala, že je super. No tak jsem neváhala, tuhle informaci si zapamatovala a teď už mám nový krém doma.  
Poslední věc, která je z trochu jiného soudku je kartáček Curaprox. Možná si říkáte, že je to divný dárek, ale mně se prostě zdál praktický a tak už je v seznamu dárků pro mámu.

You Might Also Like

8 your comments

  1. Skvělá reklama na Parfums.cz ...

    OdpovědětVymazat
  2. Na Parfums.cz taky ráda nakupuji... Vždy si skvěle a kvalitně vyberu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Ti rozumím, mám to taky tak. SPOKOJENOST. :-)

      Vymazat
  3. Super článěk, Parfums miluju a hodně tam nakupuju, hlavně dekorativku - rtěnky, stíny :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na netu to vyjde často levněji, než běžně v obchodech. :)

      Vymazat
  4. Ahoj Dianko... Musím říct, že tvá mamka má skvělou dceru...Trochu jí závidím, když vidím ty dárečky! :) Jinak Curaprox je super, můžu jen doporučit´, ale z internetu mě ještě nenapadlo si ho koupit... super tip :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: