ZMĚNA JE ŽIVOT

úterý, června 23, 2015

Co je u Lenny nového? 

Kdybych to měla říct ve zkratce tak změnila školu, změnila město, našla si práci. ...Docela dost novinek, že?



Moje Lenny už je teď se mnou na trvale v Praze. Tedy ne se mnou doslova. Sice se sem přestěhovala, ale u mě na bytě není. S přítelem se teď budou stěhovat do nového bytu v Libni, tak už se těším na kolaudační párty. Těžce nesu přes srdce, že nebydlíme spolu, ale na druhou stranu ji plně chápu. Závidím ji i tu svobodu, že už to fakt bude její byt a nebude ho muset s nikým šérovat a může si ho vybavit jak chce, dělat co chce a kdy chce, mít zvíře, bujaré návštěvy, atd. atd. ...prostě si bude žít svůj "flat life". Já jsem ještě ve fázi, kdy si užívám své spolubydlící a miluju je, takže bych zatím měnit nepotřebovala. 

Další jobovka je, že se Lenny dostala na VŠE, obor národní hospodářství a bude z ní hospodářka. To se těším! GRATULUJEME MEGA, LENNY! A v neposlední řadě bych mohla zmínit, že L teď vypomáhá v jedné advokátní kanceláři na Pankráci a tu práci a prostředí má moc ráda.


Lenny je moje  zocelená lejdy, které už svítá na lepší zítřky. Takže nezáviďme, ale přejme. Přej a bude Ti přáno. Jen si říkám, kdy asi dojde na mě! =D  ...








Tímto GUEST POST "O Lenny, bez Lenny" končí a já se loučím jak jménem Lenčiným a tak i svým. Jestli máte nějaké otázky, tak komentáře pod článkem jsou tu pro Vás. Příště Vám zas řeknu, co je nového u mě. BYE!

You Might Also Like

10 your comments

  1. Krásný post, článek i fotky! Nádherný outfit!
    Držím palce Lenny, i Tobě, aby na Tebe, Diunko, konečně došlo s tou dobrotou! (:

    Krásný večer! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  2. Ten outfit je super, moc ti to sluší a ty boty! :) tak si změny užij :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Je tak skvělé, když takhle dokáže psát kamarádka o své spříznělé duši, tudíž celoživotní kamarádce <3
    Je potom vidět, že ještě takové přátelství fakt existuje, i když k sobě třeba nemáte fyzicky už tak blízko a nevídáte se úplně každým dnem :)
    Lenny vše moc přeju, že se jí takhle povedlo vše v jednom !

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce a ten outfit je krásny, úplne wow. Pozývam ťa do súťaže u mňa na blogu :-) Budem sa tešiť na Tvoj skvelý outfit :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, krásně fotky. Paráda. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodne prajem len ta najlepšie, veľa úspechov a šťastia :) Skvelé fotky a Lenny to moc pristane.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou rozmazané.

    OdpovědětVymazat
  8. Změny jsou v životě potřeba, takže Lenny moc gratuluju a neboj, na každého jednou dojde. Jinak si musím postesknout, že taky trochu závidím, asi bych i já potřebovala v životě nějakou změnu :)

    O vlasy se mi stará... SEBAMED

    OdpovědětVymazat
  9. Velmi pěkný outfit :) Neboj i na tebe dojde, hlavně když to nebudeš čekat :))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: