K V I F F

úterý, července 28, 2015

Zdravím Vás na svém blogu u nového článku po takové době! 

Já ani nevím, co bych hned na začátek řekla, aby jste pochopily, proč jsem delší dobu nepřispívala. Nemám ráda, když se blogerky omlouvají za nečinnost. Proč se mám omlouvat za něco, co není moje povinnost, ale záliba? To nedává smysl, ne? Každopádně důvod proč Handbag for ladies zel prázdnotou byl, že jsem si na něj nedokázala udělat čas. Pořád mi to nejde, tak jak bych si přála. ...Myslím to hospodaření s časem.





Jak už jste podle názvu pochopily, v tomto článku Vás zavedu do Varů. Je to už podruhé, co jsem se filmového festivalu zúčastnila. Článek z loňska najdete TADY. Tentokrát to byla dámská jízda s mojí Lenny a mojí Šárinkou. Holky tam jely jen kvůli mně, protože já jsem si to nechtěla nechat ujít. Jsou to moje lásky! DĚKUJI HOLKY!


No a jestli už Vás články všude kolem na tohle téma nezadusily, tak se můžete podívat, jak jsme si to užívaly my. Přeji příjemnou podívanou!



M E M O R I E S
Viděly jsme zajímavý film RACCI. Dále bych vypíchla ještě moje favority KOBRY A UŽOVKY, FOTOGRAFA, UMRIKU a film s Bolkem Polívkou DOMÁCÍ PÉČE.
Letos jsem šla na divoko a podpatky zůstaly doma. Jsem zvědavá co na můj outfit řeknete.
Mně osobně se líbí architektura ve Varech víc, než v Praze. N Á D H E R N Ý !!!
Přijela jsem pozdě a už na mě nezbyla plátěná taška s letošním kreativním logem.
Bageterii bych tam opravdu nečekala. Takže jsme toho s holkama řádně využily.
D A L M A T I N ?
L E N N Y  
Počasí vyšlo přímo nádherně, nemělo chybičku.
Nechaly jsme se zvěčnit na památku.
M O D E L KA  V  A K C I
Pitný režim jsme dodržovaly z úplně jiných kalíšků. (UPS!)
Š Á R I N K A  
Každá si s sebou vláčíme obří kabelku, asi plnou řízků, nebo nevim.
Byly jste letos taky?
Domů jsme si každá odvezly lázeňské oplatky. Já hned troje a ještě jsem nerozdala. (zapomněnka)
Víc takových výletů, prosím.

You Might Also Like

9 your comments

  1. Krásný článek a ještě krásnější fotky! K tomu outfitu nemám, co dodat, já dávám v 99% přednost pohodlí, tedy teniskám, ať už mám džíny, sukni nebo šaty
    http://realmfulloflittlepleasures.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky, je vidieť, že ste si to tam užili. :)

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    ....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky, měla jsem v plánu tam jet, ale nakonec jsem se na to jaksi vykašlala. Ani nevím proč :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky:) Všem vám to moc sluší. A ta první fotka s bublinama je nejskvělejší!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Musel to byť skvelý zážitok a vy ste si to určite užili :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. KV jsou fantastický město. Taky jsme se tam letos byli podívat :)

    a little bit different

    Hot diamonds

    OdpovědětVymazat
  7. http://www.culturenyou.com/index.php?route=product/category&path=401

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: