NÁKUPČO

sobota, července 11, 2015

Už dlouho tu nebyl žádný NEW IN - takže, co je u mě nového za poslední dobu?



Vlastně je toho strašně moc, postupně obnovuji šatník a nebudu Vám sem pochopitelně fotit každou novou ponožku. Teda kromě těch melounových - TY JSOU BOŽÍ, ponožky. =D ..

Píšu se záměrem vám říct, že mě vždycky mega potěší, když najdu něco pěkného za super peníz. V tomhle ohledu se můžu bezesporu vsadit například na Takko fashion. Teď si možná hodně z Vás řekne - COŽE? Ale já jsem student, nikdo mě nedotuje deseti tisícema na účet týdně a neříkám, že všechno z Takka bych na sebe oblíkla. To ale vlastně skoro v žádném obchodě tohoto typu. No ale každopádně ceny tam jsou hooodně v pohodě a když k tomu natrefíte na kousek, který se Vám líbí, tak ideální kombinace. 

Opravdu nejsem ve stádiu, kdy bych si mohla koupit například bílý basic tílko za litr, ale když odděláte jednu nulu, tak jsme doma! =D Zajímal by mě Váš názor na věc. Přemýšlíte, než něco koupíte? Vyhýbáte se mejnstrýmovým obchodům? Nebo jste ten typ, co když nemá značkový basic tílko, tak opovrhuje? ...Pojďme se pobavit na tohle téma! ...Já si prostě myslím, že někdy i za málo peněz jde udělat hodně muziky.





You Might Also Like

11 your comments

  1. Tieto melonove ponožky sú nesmierne chutnučké :)

    Mô BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  2. já mám nejradši basic tílka z H&M, za 130 Kč a perfektně sedí a nevytahají se.

    Shoesmaniac

    OdpovědětVymazat
  3. Já to mám namíchané. Takové ty základní věci jako bílá a černá trička a tílka si samozřejmě raději koupím za nižší cenu a vždycky mám radost, když se mi povede v mém oblíbeném internetovém obchodě vychytat nějakou akci. Nicméně, pokud se mi něco hodně líbí (a platí to převážně o zahraničních obchodech) a trochu víc to stojí, vezmu si to, protože to bude originální kousek a na ulici v tom nepotkám dalších x lidí. :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci a ano, ty ponožky jsou dokonalý! :D Já nad tím vlastně ani moc nepřemýšlím, je mi jedno odkud ta věc je, dokud se mi líbí. Ale smozřejmě se na cenu dívám, protože upřímně, taky nejsem zrovna miliardář a přesně jak říkáš, dávat za bílé tričko tolik se mi opravdu nechce. :D Rozhodně to ale nemám tak, že do nějakého obchodu prostě nikdy nevkročím, protože je pod mou úroveň, právě naopak, někdy mě překvapí, že někde najdu něco hrozně super! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím! :D Pokud seženu věc, která stála 1000kč a je zlevněna na 200kč, tak se mi to hned nosí líp :D ...celkově mě slevy hodně baví, najdu tam toho vždycky hrozně moc a baví mě pak vybírat. Ráda nakupuju v H&M, tam maj slevy super, ale i to co není ve slevě, je někdy za hubičku. V Takku jsem kdysi hodně nakupovala, ale už to vůbec není můj styl, nebo jsem slepá a nemůžu tam nic najít :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ta čelenka je hrozně krásná, ta se ti povedla :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna dneska jsem si z Takka donesla triko a sukni a oboje po 119 Kč:D U mě ale rozhodně vede H&M e-shop, kde se taky dá pořídit hodně věcí za rozumný peníz:)

    Daydreamer Natty
    Zapoj se do GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Ty melounový ponožky jsou sakra boží! :D
    Jak se to vezme. Jsou věci (jako třeba džínový bundy, nevím proč zrovna ty, ale prostě jo) co je hledám převážně v sekáči a postupně si je upravuju dle svého. Pak jsou věci co prostě musim mít a to byli Adidas crop topy a Superstar boty. A pak jsou obchody kde se mi to prostě líbí a je to Zara. Člověk by neměl nakupovat podle značek ale podle věcí.

    OdpovědětVymazat
  9. Melounové ponožky jsou boží a černé boty máme stejné;))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: