ČLÁNEK UŽ SE - Š I K L

úterý, září 01, 2015


Tak Vás tu pěkně vítám, moji! Pomalu vypadalo, že sem chodím míň jak Vy, ale už přišel čas to změnit a zabřednout na svůj vlastní blog! Sice nejsem "král bezdomáčů" ( tento titul o sobě totiž už  dost hrdě vykřikuje jeden Maďar tady v Nuslích ), ALE jsem zpět s novým článkem ( tak aspoň něco, ne? ) pěkně z léta. Ve foťáku se mi nahromadily fotky z různých akcí a já je sem budu postupně vypouštět. Tentokrát jsem na Vás vybalila fotky z Šiklova Mlýna. Na divokém západě totiž přes léto žije moje spolužačka Barborita a my jsme ji jeli zkontrolovat! 




  • Díky divadelnímu představení - jsme se přenesli na drsný divoký západ. ( střílečky, vodní výbuchy, oheň,  stříkající krev ) 
  • Díky všudypřítomnému prodeji jídla - jsme se přepapali k prasknutí ( vafle na špejlce, trdelník, svíčková )   
  • Díky frázi ,,My jsme od Barči S." - jsme se dostali na hodně míst zadarmo ( např jízda na bejkovi. Na to budu vzpomínat dlouho, traumíčko... ) 
  •  Díky Luďovi - jsme si zastříleli z luku ( mně to šlo nejlíp, protože nesu jméno bohyně lovu a nebo taky proto, protože Šárka nestřílela a Jiřinka i Ondra jsou totálně leví )  
  •  Díky BARBORITO, seš naša ♥ 



Nesmím zapomenout na noční ohňovitou, ohnivou, ohňovou show! To byl zlatej hřeb, to fakt všem doporučuji! TOP OHŇOSTROJ! Jestli jste ještě nikdy v Šiklu nebyli, tak to tam zkuste. Pobavíte se, i když s sebou nebudete mít dítě jako rukojmí. Jak říká klasik - Nudař se nebude bavit nikdy nikde! Tak nebuďte nudaři a příští léto si vyjeďte na trip. Sice jsem určitě na spoustu věcí z možností programu Šiklu zapomněla, ale tohle není reklama, ale můj novej článeček. ....Mmmmmm líbil se? P.S. - Na těch fotkách vypadám lehce vzatě, vím no, víím to!


You Might Also Like

18 your comments

  1. Úžasné fotky! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Musela to být zábava..miluju protekční výlety! :D musím si takovou Barboritu ze západu taky najít a vyrazit tam! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejlepší článek drahá moja ♥ jsem ráda že ste si to užili :* ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůůůů, děkuji za komentář! MA STÁÁR! :-*

      Vymazat
  4. Ježiš to jsou překrásné fotky! ♥
    Uplně zbožňuju ty šatičky na 3. fotce!

    Have a wonderful day!
    With love, Suzy ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a ty šatičky jsou z představení, který jsme viděli. Měli skvělý kostýmy! :-)

      Vymazat
  5. musela to byť vážne zábava! skvelý post a super fotky :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšení je na mé straně, děkuji Ti za komentář! :-)

      Vymazat
  6. Hezké fotky, Šiklák máme tady kousek,ale byla jsem tam jen párkrát :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen jednou a už tohle považuju za výkon! :D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: