NAROZENINOVÝ výlev

úterý, září 08, 2015

Mám kolem sebe nejhodnější lidi, tak se jdu pochlubit, ahooj!


Letos v létě jsem prožila božské narozeninování a kdybych mohla, tak Vás pustím do své duše a dám Vám to přehrát, ale nejde to, bohužel. Tak Vám aspoň ukážu, jak jsem byla obdarovaná po materiální stránce.


Já ani nedokážu napsat, jak moc vděčná jsem a jak super to všechno bylo. Tak ale pokusím se. Představte si třeba tohle:
Odpoledne máte sraz u Karlova mostu s kamarádkou, protože máte někam jet a nevíte kam, tak se těšíte, nevíte. V autě se vyptáváte: ,,Můžu tam jít v tomhle? Jak vypadám?" Kamarádka řekne, že se ještě stavíme na bytě odložit věci a pro deku na večerní sledování perseidů a jedem. Z auta ještě slyším od přítele kamarádky: ,,Tak já čekám!" a dál? Vejdeme do bytu, nikdo není doma, otevřu dveře do pokoje a najednou - cože?

 P Ř E K V A P E N Í  !!! 

Nechápala jsem! Lenny s Šárinkou drží nádherný narozeninový číský dort (chesekake) s obříma hořícíma svíčkama a na stole jsou skleničky na víno ozdobený jahodama, vedle růžová bohemka a přede mnou obloženej stůl. Já jsem rychle (se slzama v očích sfoukla svíčky a přála jsem si) ...Přála jsem si přesně tyhle kamarádky ve svým životě!!!


Pak jsme se zasmály na tím, jak to všechno zosnovaly, abych nic nevěděla. Jsou fakt dobrý, neměla jsem ani tucha, vůbec! Byla jsem tak šťastná a to jsem ještě nevěděla, že pro mě mají dárek! Dostala jsem jahůdkovej polaroid! INSTAX mini 8! L O V E !!! V tu chvilku přišla Terka (moje spolužačka) a řekla mi, že se na ten dárek skládalo několik dalších lidí ze třídy. No byla jsem přešťastná!







Měla jsem úplně krásnej pocit a víc radosti se do mě už nevešlo a když mi Šárika řekla, že to není všechno, ať se posadím naproti NTB, že mě čeká teprve to hlavní překvapení, tak jsem už ani nemohla dýchat, haha. Následovalo asi dvacet minut nepřetržitýho pláče. Štěstí se fakt do mě už nevešlo a tak mi teklo z očí, haha.

P E C K O V Ý  N A R O Z E N I N O V Ý  V I D E O  !!! Moje rodina, nejlepší kamarádky, moji spolužáci, kamarádky ze základky, moji blízcí, lidi na kterých mi záleží a od kterých bych to třeba ani nečekala. No skoro všichni, kteří mi nemohli popřát osobně (a byli osloveni Šárkou nebo Lenny) mi nahráli krátký videovzkaz a bylo jedno, jestli jsou v doma v koupelně, v Řecku na brigádě, na vodě s partou, ve Švýcarsku s přítelem, v hospodě, nebo v klídku doma na zahradě. Bylo to tak originální, něco vtipný, něco dojemný a všechno bylo tak moc milý! 

Já jsem to viděla fakt zatím jen jednou, protože když sestřih skončil, tak jsem byla psychicky úplně v jiné dimenzi a úplně celá mokrá od slz. Šla jsem se odlíčit a vstřebávala jsem to u pojídání božího dortu. Bojím se na to podívat znova, ale hodně blízkých už mi říkalo, že by to chtělo vidět, tak třeba to bude k vidění časem.

Aaaa! Vždycky jsem chtěla, aby pro mě někdo udělal tajnou narozeninovou oslavu a ty videovzkazy? TOP!


O den dřív, v den, kdy jsem měla na den přesně jednadvacet, 11/8/2015, jsem trávila s mamkou. Já si na narozeninách hodně potrpím, miluju to! (Nejsem jeden z lidí, co řekne -  No já narozeniny moc neslavím, já to neprožívám.) JÁ TO PROŽÍVÁM! Přemýšlím o tom už dva měsíce předem a vlastně už začátek prázdnin a léta beru jako moje narozeniny. Je teplo, protože mám narozeniny, svítí sluníčko, protože mám narozeniny, mám se krásně, protože mám narozeniny. Všechno pěkný a super "si dávám k narozeninám" třeba už v červenci a nebo klidně ještě v září. 

Narozeninovej den už od malička prožívám už od probuzení. Všemu dávám přídavný jméno - "NAROZENINOVÝ". Probudím se a měla jsem narozeninovej sen, kterej se splní. Musím mít už předem promyšlenou narozeninovou snídani, obleču se do předem připravenýho narozeninovýho outfitu, mám narozeninově oholený nohy, narozeninově umytý vlasy a narozeninově nalakovaný nehty. Ani nemluvím o tom, jak pracnej je muj narozeninovej make-up! =D Celej můj narozeninovej den hraje jen ten nejlepší výběr narozeninových písniček. Musím jet na narozeninovej výlet (letos na prohlídku zámku) pak mám narozeninový oběd (letos to byla narozeninová pizza), pak si pustím svůj narozeninovej film (letos Forest Gump). Určitě stihnu i narozeninový nákupy. Jednou do roka mi hrábne a všechny věci kolem mě jsou v mé hlavě jen moje narozeninový a já si to užívám. A běda někdo jen ceknout, tak se ohradím, že mám přece NAROZENINOVEJ DEN! 

...Směju se sama sobě, ale mám to od dětství a nehodlám s tím přestat. =D Mám to ráda a lidi si mě budou jednou najímat, abych jim a nebo jejich dětem připravovala narozeninový dny, protože se mnou to bude sranda. Každopádně jedno velké díky patří mojí mamince, která se vždycky snaží na moje narozeniny být ticho a všechno mi trpí a má mě ráda! Já ji mám taky nejradši a to ani na videonahrávky světa nemá. L O V E !!!





No a teď prostě jsem tak předárkovej člověk vnitřně a ještě dostávám i nějaký další materiální dárky, keš a nebo si udělám radost sama. EXTÁZE! No jako nechci být nevděčná, ale JÁ JSEM letos NIC NEPOTŘEBOVALA a nechtěla. Přála jsem si "jen" to, co jste si mohli doteď přečíst. Jako samozřejmě, kdybych třeba dostala jedny takový nádherný chelsia boots od Calvina Kleina, který si chodím zkoušet do Destroy, tak bych se asi zase rozbulela radostí, to už se vidím v bledě modrým. 


Každopádně na otázku, co si přeješ, co bych chtěla dostat k narozninám? - Jsem odpovídala - NIC. =) ...Ale abych tedy něco zmínila, co jsem nakonec dostala za dárky, tak to teda byla hlavně peníze, za který jsem si koupila například boty, lístky na Letní Letnou, novou cestovní tašku, parfém a nebo permanentku do fitka. Další boží dárky jsou třeba noťas jako novej, externí hadr na moje hromady fotek, nebo přísavnej bezdrátovej reprák. Ostatní super věcičky, co jsem dostala, jsem nastražila do fotky, tak asi tak. ... D Ě K U J I  M O C !!!



V závěru svého výlevu ještě dodám, že moje osobní přání jsou samozřejmě zdraví pro mě a pro všechny moje lidi kolem, láska nebeská, vysněná škola a práce, kterou budu milovat. To ostatní už přijde s tím hlavním...


You Might Also Like

8 your comments

  1. Krásne vecičky ! Hlavne ten Polaroid :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je opravdu krasne napsane:)) holky jsou fakt kamaradky ze jdi dali tu praci a vymyleli to video muselo to byt skvele:))
    A taky ti dodatecne preji vse nejlepsi!!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to jsi měla krásné narozeniny :) Všechno nejlepší :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Mela jsi opravdu krasne narozeniny. Dodatecne vsechno nejlepsi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. To je kráááásnééé <33

    Já zažila něco podobného, sice ne na narozeniny...ale jelikož již brzy opustím ČR, tak můj přítel uspořádal s naší partou rozlučkové posezení, no klepala jsem se asi hodinu, než mi to došlo :D !!! Přátele jsou něco neskutečného <3 bez nich by člověk žil jen napůl :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ohh, cool. Ten polaroid je sen.

    My s kamarádkama zrovna asi před dvěma týdny dělaly narozeninový den pro mou ségru. Daly jsme jí ho už v listopadu (eh, všechno nám trochu trvá, no) s tím, že ale nevěděla, kdy bude a co se během něj bude dít. Po tolika měsících už ani nečekala, že to doopravdy uskutečníme, takže to bylo nakonec i překvapení. Připravily jsme jí den plný věcí, které má ráda a splnily jí její odvěký sen (vždycky tvrdila, že je to její největší životní přání) – zařídily jsme, že si mohla zkusit podojit krávu. :D

    OdpovědětVymazat
  7. ježiši, to je tak krásně napsaný <3 máš kolem sebe super lidi určitě :))

    OdpovědětVymazat
  8. Krááásne určite to bolo super duper :) Všetko najlepšie veľa zdravíčka, šťastíčka a nech sa ti radosť z narodeninových dní nikdy neminie :)

    Veronika
    livingbypanicca.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: