UŽ KONEČNĚ (ne)MEL

čtvrtek, září 03, 2015


Tak jsem se dočkala, máma mě narozeninově založila a tradá - mám svůj první pár voňavých Melek.





Líbí se mi snad všechny možné varianty a to těžší bylo si vybrat jen jedny. Hrozně dlouho jsem o nich mlela a nakonec jsem si teda konečně vybrala tyhle černé sandálky a jsem moc spokojená i když mě ze začátku drhly, teď už je to pryč a, a nic, tečka.




You Might Also Like

13 your comments

  1. Jéé, jsou krásné :) Akorát si asi počkaj na příští léto viď :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máš asi pravdu, že už mi sezóna končí! :-D

      Vymazat
  2. Ty jsou nádhernééé :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. To úplně rozumím, rozhodně nejsi sama. :-)

      Vymazat
  4. Ježiš, tak ty jsem ještě neviděla, ale jsou stejně boží jako všechny ostatní, máš pravdu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají je ještě červený a bílo-černý a myslím i modrý. No prostě je fakt hrozně moc variant! :-D ...

      Vymazat
  5. Ty si proste perfektná, zbožňujem tvoj štýl. Neskutočný blog a neskutočná inšpirácia!
    Len tak ďalej, veľa úspechov! :)

    Izabell │MY DIARY/klik/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takovej krásnej komentář jsem tu neměla už dlouho! ♥

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: