VILLAGE STYLE

sobota, září 05, 2015




Já mám ještě pořád prázdniny a rozhodla jsem se poslední volné dny prožít na vesnici. Je potřeba se hodit do klidu a vyčistit si hlavu, než zase naskočím do svižného pražského režimu. Každý den jezdím na cyklo projížďky do terénu. Byla jsem se podívat v místních sekáčích. Brnkám si na klavír. Chodím si číst na houpačku na zahradě. Užívám si maminčinu poctivou kuchyni. Jezdím na návštěvu k babičce a dědovi a nestresuji se. Podle fotek jste mohli vidět, že je to luxusní pohodička, no ne?

Hodně z Vás určitě vesnickej život nesnáší a z Prahy ho nikdo nedostane. Já jsem ale strašně ráda, že se mám kam vrátit a schovat se, když už mi velkoměsto přerůstá přes hlavu.







You Might Also Like

7 your comments

  1. Mňam ! tak tie jahody by som si dala :) A fotky sú krásne :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Já sice miluji města, ale stejně tak mám ráda úniky do méně obydlených oblastí :) ty fotky jsou perfektní, vzpomněla jsem si na léta u babičky a vůbec :) moc podařené :))
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ráda čas od času vypadnu z města. Z fotek je úplně cítit pohoda a klid. Je vidět , že sis to tam užila :)
    Krásný článek :)

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Z tech fotek dýchá krásná atmosféra, moc se ti povedly ;)

    OdpovědětVymazat
  6. DĚKUJI MOC ZA MILÉ KOMENTÁŘE! :)
    Jsem moc ráda, že se Vám fotky líbí! ♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: