ASUS

pátek, října 23, 2015

NEWS



Chtěla bych Vám představit nový přírůstek do mé elektro rodinky
 - MŮJ NOVÝ NOTEBOOK!


Moje staré (dobré) Lenovo nahradil lehounký, menší a krásnější Asus. Klidně se přiznám, že jsem na nějaký odborný výběr notebooků úplný lajk, takže jsem ve finále nevybrala já. Měla jsem jen styčné body, podle kterých se šlo. Středně velký, lehký a dotykový display, to jsem si přála. No a s výsledkem jsem na výsost spokojená, opravdu. Všechno je pro mě teď mnohem pohodlnější, snadnější a lepší.





To se teď nové články budou psát jedna báseň. 





EN: I would like to introduce you my brand new laptop, Asus. My old laptop Lenovo was already too heavy and inappropriate
 for me. I'm not good at choosing a new electronics. So my only wishes were: touchscreen, light weight, smaller and handy laptop. My dad chose the final version. Now I have not too heavy, smaller and prettier Asus, yay! So happy now! Now everything is more convenient, easier and better for me. I'm looking forward to writing  new posts on my new Asus.








You Might Also Like

8 your comments

  1. Dnes mi právě přišel podobný, také od asus a jsem nadšená :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O Krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Značku Asus nemusím, ale tenhle nb vypadá pěkně :)

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá moc krásne. Tak nech sa ti s ním dobre pracuje

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. k Vánocům mě něco podobného taky čeká, mám si nějaký vybrat a vůbec tomu nerozumím :)
    a nemám navíc techniku vůbec ráda :D
    tenhle vypadá skvěle.
    inspiration dress post & international shein giveaway 120 USD

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektný výber. Ja už dlhšie uvažujem nad kúpou notebooku a mám podobné požiadavky ako ty, takže určite sa naň pozriem :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: