HELOU FÓL (outfit)

pátek, října 16, 2015




TRADÁ! Vítám u sebe na blogu podzim, a také Vás, kteří právě teď začínáte číst první článek s podzimní tématikou na Handbag for ladies.

I když fotky do tohohle článku vznikly už před časem, nějakou chvilku jsem teď byla bez ntb, takže bohužel nastala taková malá stávka. Teď už mám novej krásnej ASUS a můžu směle do toho. Inu, jak říkám, první podzimní focení v letošním roce. Ještě takové to babí léto, kdy holé kotníky zahřívá poslední sluníčko, listy se začínají barevně usmívat a je ideální čas na víkendovou procházkovou pohodičku.



 / svetr - lagareduvintage, riflovka - GAP (2nd hand), džíny - H&M, boty - F&F, klobouk a prstýnky - Stradivarius, kabelka - Primark /





Jak se Vám to líbí/nelíbí?  


You Might Also Like

16 your comments

  1. miluju tvoje vlasy <3
    a jinak ti to samozřejmě strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. jak já tohle podzimní počasí miluju :) teď mi ale vadí ten všudypřítomný vlezlý déšť, tak to snad brzo ustoupí.
    light tones & international shein giveaway 120 USD

    OdpovědětVymazat
  3. Kočka! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou nádherné fotky, číší z nich podzim! A můj bože, ten klobouček! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Ten klobouk ti moc sluší :) Krásný outfit :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je přesně můj styl! :) A z fotek na mě působí pozitivní energie. Jsi skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný outfit a krásny klobúk !! :) milujem jesenné klobúky ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký outfit, i když já jsem takový zmrzlík, že by mi v něčem podobném byla už asi kosa :-), PS: Ten klobouček je boží, nedávno jsem si podobný akorát v černé zkoušela v H&M a od té doby ho mám neustále v hlavě, že by vlastně na hlavě nevypadal vůbec zle :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné, Diuš a kloubouk dolů za tu džínovou bundu. Moje už si pěkně dlouho lebedí v skříni s odloženým letním oblečením.

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Perfektný článok si veľká inšpirácia! :)

    Diary of sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  11. Podobné fotky jsem nafotila taky :) podzim je prostě krásný :))

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
  12. když vidím tvůj krásnej hároš, přemejšlím, že si ten svůj přestanu žehlit..

    a outfit se mi líbí a taky se mi líbí "fól".

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Womens Handbags Online: Largest collection of women bags online including clutches, pouches, shoulder bags, totes, laptop bags, backpack, etc. Free Shipping Available! @ ttp://anonymousco.com/bags

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: