SMRADĚNA - sluníčkovej trablmejkr

pondělí, října 19, 2015



Představuji Vám moji veleváženou classmate flatmate a soulmate Vladěnku.

Jednu neděli odpolko, když bylo venku nádherně, jsme vyrazily na naše vůbec první rychlofocení do oblíbeného parku. Žádné zbytečné cvakání, pohoda jazz procházka a bylo dofoceno. 

Vladimíra (tak této lejdy marmeládce říkám já) je od září mojí spolubydlící a řeknu Vám, je to korunovaná bordelářka. Odpozorovala jsem, že si o sobě myslí, že je to flegmatik, ale ve skutečnosti je akorát enormně líná, Smraděnka Vladěnka. Nesmím zapomenout, že je to mega osobnost, žejo Vladěn! =D Aby toho nebylo málo, tak s V chodíme do stejné třídy a jednou týdně i na společnou hodinu hlasové výchovy, kde je Vlaďoch dyšná a prej by zrovna teď mohla hrát akorát tak Větřík. Tak good luck, Vladi!
Smích jako řechtačka, povolený celý tělo, po ránu vlásky jako víla (měsíc vás to děsí, pak si zvyknete) doma chodí v prádle, je vegetariánka, je to lvice jako já a máme tetování na stejným místě (já zmanení lva a ona namaste), pořád mele o andělech, vesmíru a pozitivním myšlení. A mohla bych pokračovat do (h)aleluja insidejoke (pochopí Šárka). Hlavní podstatou, co chci skrze tento odstaveček říct, je to, že být s Vladimírkou v místnosti (nejlíp když nemluví, nedotýká se mě a jen tak prostě je) mi dobíjí baterku. Tak poznáte spřízněnou duši, že je Vám s ní dobře, jen když si tak spolu existujete... =)

A jedno srdceryvné vyznání na závěr: Vlaďko, ty mě tak se_eš, až tě miluju!




















P.S. - Vladi, o Tvým knírku budu psát třeba až příště, ju?



You Might Also Like

5 your comments

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: