DIA NAD DYJÍ

neděle, listopadu 15, 2015


Zdravím všechny!
Doufám, že se máte krásně a netrpíte na podzimní depky. Já sama s tím co týden bojuji.
Pojďme se tedy raději společně podívat na nový, pozitivní článek plný fotek. 
Zapomněla jsem Vám ukázat, jak krásně jsem se měla jednoho sluníčkového podzimního víkendu.


Strávila jsem ho se svojí nejhodnější Šárinkou, která to celé naplánovala. Byly jsme na výletě na Vranovské přehradě a na zámku ve Vranově nad Dyjí. Snídaly jsme palačinky s nutelou, obědvaly výbornou husu se zelím a večeřely eidam třicítku v autě. =D Stihly jsme i skvělý koncert mé oblíbené kapely MIG 21, koupily si lampion přání a měly přejídací/filmový večer v obýváku pod dekou. Šárinka mě vzala na divadelní představení, na B-smart do KFCéčka a druhý den projížďku na koni. 

Abych to už nějak tak shrnula. BYL TO SKVĚLÝ VÍKEND, DĚKUJI! 






You Might Also Like

5 your comments

  1. Moc krásné fotky - ostatně jako vždy ;)) Takový super víkend bych taky brala... hlavně, že jste si to pořádně užily :)) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Povedene fotky. Urcite jste si to uzily. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tam je krásne ! vidno, že ste si to užili :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekné fotky, to miesto vyzerá krásne. Mám rada takto strávené chvíle.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: