LISTONOŠ

středa, listopadu 11, 2015



Jsem listonoš.

Ten kdo nosí listy je přece listo-noš.
Já je nejen nosím, ale o poponáším a pak zas někde nechám.
Jindy je lisuju do knihy a nebo dávám jako dárky.

Často hledám ten nejmenší možný. Dokonalý.
A když narazím na nějaký opravdu velký, co je větší než moje ruka...
...páni!

Podzimní listování, to je moje!


kabát - H&M, kalhoty - H&M, boty - Croop, kabelka - F&F



You Might Also Like

6 your comments

  1. Z tohto opadaného a farebného lístia som aj ja momentálne hotová. Minule som našla dokonalý červený. Naozaj krásne fotky a krásne vlásky. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí kabát! Sluší Ti to Diuš ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Máš dokonalý vlasy:)

    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: