UŽ MÁM TAKY VÁNOCE

středa, prosince 23, 2015





AHOJ! Zase jsem blog trošku uspala, já vím. Za všechno může moje lennost. Teď jsem ale přijela na svátky domů, mám volno v práci, prázdniny ve škole a prakticky žádný povinnosti, když nepočítám učení.


Chci se s Vámi podělit, jak jsem letos váčila já vs. vánoční nákupy, shon a balení dárků. Celkově to u nás v rodině funguje tak, že prakticky nemáme štědrovečerní překvapení pod stromečkem. Řekneme si totiž předem, co kdo tak asi chceme a navzájem si přání snažíme splnit. Tož je trošku trapný, ale zároveň hodně praktický. Co dodat. Kdyby neexistovaly e-shopy, tak bych byla v koncích. Obchodní centra jsou k prasknutí a všude jsou nekonečný fronty. Na to nemám! Letos jsem narazila na skvělý e-shop juvelora.cz, který nabízí moc pěkné šperky. Mám odtam tyhle náušničky, které přišly promakaně zabalené. Z toho jsem měla mega radost, protože jsem to fakt nečekala. Pro takovýho lenochoda jako jsem já to mnohé ulehčuje. Prostě dáreček, který potěší už při rozbalování. Víc takových e-shopů, které si dávají takhle záležet.

Jinak já letos tak nějak rezignuju na Vánoce, už mě to tolik nebere. Nejraději bych se sbalila a někam jela, dělala absolutní opak než běžně. Dám tomu rok, maximálně dva a pak to udělám. Těším se na to! Každopádně letos se ještě narvu kaprem se salátem, budu muset asi do sklepa pro stromek a budu se válet, válet a váálet.


PŘEJI VÁM VŠEM KRÁSNĚ PROŽITÉ VÁNOČNÍ SVÁTKY - PODLE VAŠICH PŘEDSTAV!


V nejbližších dnech Vám ukážu, co udělalo radost pod stromečkem mně. Těším se! Pa.










You Might Also Like

5 your comments

  1. Krasne Vanoce, Dio! Moc hezke fotografie.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky zjišťuju, že už mě Vánoce tak netankují. To je to stááříí *síp síp*. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zpětně jsem fakt ráda, že už je po Vánocích, já na e-shopech moc nenakupuju, ale příští rok už mi nic jinýho nezbyde, pokud se nechci prodírat těma pražskejma džunglema alias nákupními centry.. (jak krkolomně napsáno).

    Janina těšící se na další článek

    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. HI.thanks for share this ,i like this ,style are looks good far ,i suggest to all of my friends to buy this bag ,i also suggest for buy beautiful thread wallet from my site here where to buy a wallet

    OdpovědětVymazat
  5. U nas v rodine to mame s darkama uplne stejny :) je ale pravda, ze ja na eshopy az tak moc nejsem, rada si projdu kamenny obchody i kdyz je tam tlacenice. Je to zvlastni, ale z nejakeho podivneho duvodu si to uzivam.

    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: