TOP ODLIČOVAČ

pátek, února 05, 2016

Zdravím Vás dámy! Zrovna jsem dopotřebovala svůj odličovací zázrak, tak bych se chtěla podělit, třeba ho ještě neznáte.

Jedna z kosmetických věcí na kterou nedám dopustit - MARY KAY odličovač očí. Používám ho už skoro dva roky a nikdy ho nevyměním. Proč? Je naprosto nepřekonatelný a nesrovnatelný s jinými odličovači očí. Já mám například ráda NIVEA kosmetiku, ale když jsem si od této značky koupila odličovač očí, tak jsem byla zklamaná. Moje citlivé oči mě pálily a výsledné odlíčení za nic nestálo. Ostatně výsledek můžete vidět níže na fotce.



Jednou jsem dostala doporučení na dvoufázový MARY KAY Eye Make-up Remover a už ho nedám z ruky. Mám citlivou pokožku a oči extra, ale kdybych si třeba nalila celý tento odličovač do očí a nebo sebevíc chtěla, aby mě oči pálily, tak prostě NIC! =D ..  
Tento přípravek se skládá ze SILIKONU a POLOXAMERU a ve výsledku pečuje o oční okolí a nezanechává mastnou pleť. Při odličování nemusíte oči vůbec nějak drsně mnout a nebo vyvíjet nějaký tlak. Všechno jde šetrně a lehce. Opravdu jsem spokojená. Takže jestli ještě nemáte dokonalý odličovač očí, tak opravdu neváhejte. Cenově se pohybuje kolem 500,- Kč a vydrží opravdu dlouho, takže nemusíte pochybovat, jestli se to vyplatí.
Objednávám si ho na stránkách parfums.cz - ODKAZ ZDE 
Jestli Vás moje "recenze" zaujala, tak si můžete na netu přečíst i odborné, detailnější informace.

vlevo - NIVEA  /  vpravo - MARY KAY



You Might Also Like

12 your comments

  1. Produkty od Mary Kay milujem ! Tento odličovač som ešte neskúšala, ale vyzerá fakt super :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem dlouho používala Garnier dvoufázový odličovač. A teď jsem si ho vyrobila doma a jsem spokojená, budu psát i návod na mém blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se těším! :-) To mi dej prosím pak vědět, když bych to náhodou nezastihla.

      Vymazat
  3. Kosmetiku Mary kay moc ozkoušela nemám, ale ten odlučovače od Nivei mě vždy vyhovoval.

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky nafoceno, s touto značkou osobně zkušenosti nemám, takže Ti děkuji za její představení :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  5. Diuš, vidím dobře Lenny? https://www.youtube.com/watch?v=zzQgdaPkPDU&feature=youtu.be

    OdpovědětVymazat
  6. Mary Kay odličovač je naozaj úžasný! :)
    partofnciol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Pre mna je top odličovač Mixa dvojfázový odličovač. Lepší som ešte nemala.
    S Mary Kay mám minimálne skusenosti.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: